adexo3
۵۱۷۵۶۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عزت‌اللهی: سمت چپ گروژنی را اتوبان می‌کنیم

سعید عزت‌اللهی آماده حضور در شهرآورد قفقاز است. شهرآورد حساسی که تمام ایرانی خواهد بود.

ایران ورزشی: سعید عزت‌اللهی آماده حضور در شهرآورد قفقاز است. شهرآورد حساسی که تمام ایرانی خواهد بود. یک طرف او که عضو آنژی ماخاچ قلعه است و سوی دیگر میلاد محمدی که دومین فصل حضور در ترک گروژنی را سپری می‌کند. عزت‌اللهی که یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی ایران در مسیر صعود به جام حهانی محسوب می‌شود، از این بازی می‌گوید و دیدار با میلاد محمدی. او برای دفاع چپ ترک و تیم ملی کری هم می‌خواند. کری با این جمله که سمت چپ ترک گروژنی تبدیل به اتوبان می‌شود.

یکی از مهم‌ترین شهرآورد‌ها در روسیه میان ترک گروژنی و آنژی ماخاچ قلعه برگزار می‌شود. دیداری که به شهرآورد قفقاز معروف است. تو قرار است برای نخستین بار حضور در این شهرآورد را تجربه کنی. از این شهرآورد و گذشته‌اش چه چیزهایی می‌دانی؟

شهرآورد حساسی است و در سطح روسیه نیز افراد بسیاری چشم به این بازی دارند. هر دو شهر با هم کری دارند و هواداران دوست دارند در این بازی تیمشان برنده باشد. در روسیه هم از این شهرآورد که نامش شهرآورد قفقاز است به عنوان یکی از شهرآورد‌های حساس یاد می‌شود. دوست دارم نخستین تجربه‌ام در شهرآورد قفقاز با برد آنژی همراه شود.

برای رسیدن به این هدف چقدر شانس دارید؟

بازی در زمین ترک برگزار می‌شود. میزبانی به سود آنهاست اما ما هم پس از شکست تلخی که هفته قبل تجربه کردیم در این بازی دنبال کسب سه امتیاز هستیم. ترک هم بازی قبلی‌اش را باخته و می‌آید تا آنژی را شکست بدهد. به همین دلیل می‌توانم پیش بینی کنم که شهرآورد قفقاز بازی جذابی از آب دربیاید.

این شهرآورد البته یک شهرآورد تمام ایرانی خواهد بود. تو یک طرف ماجرا هستی و میلاد محمدی سوی دیگر. حضور تو و میلاد حتما جذابیت‌هایی برای ایرانی‌ها نیز خواهد داشت.

دقیقا. هم من در این بازی حضور دارم و هم میلاد. البته اگر او از آسیب‌دیدگی رها شود و بتواند بازی کند. درست است که من و میلاد رابطه نزدیکی با هم داریم و رفقای خوبی برای یکدیگر محسوب می‌شویم اما در در زمین رقیب هستیم و تلاش می‌کنیم تا تیممان برنده باشد. پس بهترین عملکردمان را به نمایش می‌گذاریم.

البته میلاد محمدی دو هفته قبل را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داد. خبر داری که می‌تواند برای ترک گروژنی بازی کند یا نه؟

خبر آنچنانی ندارم اما امیدوارم که بتواند بازی کند.

برای او کری هم می‌خوانی؟

میلاد از دوستان خوبم است، سعی می‌کنم کری را در زمین برای او بخوانم. قبل از بازی و بعد از بازی، من و میلاد با هم صحبت می‌کنیم اما داخل زمین فقط رقابت است و بس.

فکر کن میلاد محمدی مقابل تو نشسته و می‌خواهی برای این بازی با او شوخی کنی. چه حرفی به او می‌زنی؟

مطمئنم سمت چپ ترک اتوبان می‌شود. همان پستی که میلاد آنجا بازی می‌کند.

توانایی شکست ترک گروژنی را دارید؟

چرا که نه. البته اگر مهاجمان ما موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنند. در هر بازی می‌توانیم 3، 4 گل بزنیم اما موقعیت‌ها یکی پس از دیگری هدر می‌رود و در نهایت هم می‌بینیم که آنژی در رده دوازدهم جدول ایستاده است.

رده دوازدهم یعنی دو پله مانده به منطقه سقوط. به نظرت آنژی می‌تواند از این وضعیت خارج شود؟

خطر سقوط که وجود دارد اما 7 بازی از لیگ باقی مانده و ما باید تلاش کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم. اگر تمرکز داشته باشیم می‌توانیم به هدف مان که حضور در میانه‌های جدول است برسیم. البته همین حالا هم کمی حاشیه امنیت داریم اما همه چیز به خودمان بستگی دارد. باید امتیاز بگیریم تا از منطقه سقوط خارج شویم. برای رسیدن به این هدف هم باید از ترک شروع کنیم. نباید تفاوتی داشته باشد که در کورس قهرمانی هستیم یا منطقه سقوط. باید نتایج مطلوبی کسب کنیم تا این فصل تمام شود. برای فصل بعد هم وقت زیاد است.

در آنژی می‌مانی یا به روستوف برمی‌گردی؟

هنوز چیزی مشخص نیست. تمرکزم روی 7 بازی باقیمانده است. باید ببینم در پایان فصل چه سرنوشتی برایم رقم می‌خورد. به روستوف برمی‌گردم یا همینجا می‌مانم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج