اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۷۸۸۹
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

بزرگترین دلیل اتفاقات تلخ جشن قهرمانی پرسپولیس

نقطه ضعف بزرگ تیم های فوتبال ایران نداشتن ورزشگاه اختصاصی است که بعضا اتفاقات تلخی را هم رقم می زند.

خبرگزاری مهر: اینکه علی پروین در بهترین نقطه ورزشگاه ننشیند و در میان مردم به دیدن قهرمانی پرسپولیس برود. اینکه هانی نوروزی پسر کاپیتان فقید پرسپولیس، بچه‌هایی را که پدر دارند را ببیند که با پدرشان به وسط زمین می روند و او که پدرش در میان بازیکنان نیست توسط یگان ویژه از رفتن به کنار زمین منع می شود، اینکه طاهری در میان حرف هایش می گوید حراست و جایگاه ویژه در دست ما نیست، همه و همه از یک نقص نشات می گیرد و آن نقص این است که باشگاه پرسپولیس ورزشگاه ندارد و خودش هم مسئول برگزاری بازی نیست.

در واقع علی پروین که هیچ، خود طاهری سرپرست این باشگاه را هم کس دیگری باید به ورزشگاه راه بدهد که البته نمونه این اتفاق را هیچ کجای دنیا نه دیده ایم و نه می بینیم.

مثلا چنین اتفاقاتی را در اولدترافورد مشاهده نمی کنیم، آنجا در منچستر سر آلکس فرگوسن بالاترین جایگاه را دارد و در بهترین نقطه ورزشگاه می نشیند. در سن سیرو و نیوکمپ هم اینگونه است و حتی بخش حراست ورزشگاه هم زیر نظر رئیس باشگاه فعالیت می کند نه اینکه حراست سر خود تصمیم بگیرد یا حتی در جلسه هماهنگی همه چیز با او چک شود.

نکته اینجاست که برای گول زدن ای اف سی حتی باشگاه ها باید افسر امنیتی هم معرفی کنند تا مثلا بگویند که امنیت ورزشگاه و حراست آن با خود باشگاه ها است و ای اف سی هم مدارک را می گیرد به خیال اینکه ورزشگاه اجاره شده از صفر تا صدش تحت کنترل باشگاه هاست در حالی که چنین نیست و بدترین بخش اینجاست: ما «ای اف سی» را دور نمی زنیم بلکه خودمان را دور می زنیم تا نه بتوانیم هانی را برای جام به کنار زمین بیاوریم و نه بتوانیم علی پروین را در بهترین نقطه ورزشگاه بنشانیم.

نتیجه آن اشتباه های استراتژیک این می شود که حتی وزیر ورزش هم باید برای دلجویی از هانی برود که اصالتا اگر این موارد در دست خود باشگاه پرسپولیس بود نیازی به آن دلشکستی کودکانه و این دلجویی های بزرگوارانه نبود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبداله ارشادی

      اصلا این چه صیغه ای که حتمابایدبچه بازیکنی که زمانی عضوتیم بوده وفوت کرده بایدجام قهرمانیوبالی سرببره.بسیاری ازفوتبالیستهاباسابقه بسیاربیشترازمرحوم نوروزی عضوتیم بوده وفوت کرده اندپس باید اعوان وانصارشون درهمه چیزمداخله کنند؟

    • محمد

      من متاسفم برای هم شماهم طرزتفکرشمادوست عزیزآقای عبدالله زاده اگرشمافوت بکنیدوبچه شمارابه باشگاهی که یادگاری شمابوده راه ندهندچه حسی به بچه شمادست میده

    • سحر

      تو استان هایی که اصلن فوتبالی ندارم هر روز دارن استادیوم های شیک و جدید درست میکنن اونوقت پرسپولیس و استقلال بزرگترین تیم های ایران. با این سرمایه انسانی یه زمین چمن به زور دارن

    • بدون نام

      عبدالله همچین قراری نیست اما وقتی دو ساله به بچه قول دادن باید عمل میکردن. قول دادن قول. اکی؟

    • بدون نام

      الان کاربر پریسا میاد کلی بدو بیراه به همسر هادی میده میره. فکر کنم مشکل خانوادگی داره باهاش :-D

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج