۵۱۷۹۱۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

گرشاسبی: از هانی نوروزی دلجویی می کنیم

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت:پاداش در قرارداد هر بازیکن دیده شده و طبق آن بند از قرارداد پاداش قهرمانی به صورت جداگانه به بازیکنان و مربیان پرداخت خواهد شد.

کاپ: حمیدرضا گرشاسبی در رابطه با قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر که بازیکنان، مربیان و اعضای هیات مدیره نتایج یک سال زحماتشان را گرفتند. توانستیم در روز قهرمانی با یک برد پرگل جشن خوبی را با هواداران برگزار کنیم. امیدوارم این روند فصل آینده نیز ادامه داشته باشد.

این هفته باید دوباره جشن بگیریم

وی درباره وضعیت پرسپولیس قبل از رویارویی با الهلال عنوان کرد: شرایط تیم در مجموع خوب است اما مصدومیت برخی از بازیکنان کادرفنی را دچار دردسر کرده است. علاوه بر غیبت سیدجلال حسینی و سروش رفیعی، شنیدم که محمد انصاری نیز مصدوم شده است. من مطمئنم که هر بازیکنی به میدان برود، هر چه دارد در زمین می گذارد چون این یک بازی بزرگ است. هواداران دوست دارند بعد از جشن قهرمانی، جشن صعود در آسیا را هم بگیرند و ما امیدوارم نتیجه این بازی به سود پرسپولیس رقم بخورد.

فقط طاهری به عمان می رود

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که او همراه با طاهری به عمان سفر می کند یا خیر، تصریح کرد: فقط قرار است طاهری به عنوان سرپرست باشگاه فردا راهی عمان شود. من برنامه ای برای سفر ندارم.

از هانی نوروزی دلجویی می کنیم

گرشاسبی درباره حاشیه هایی که بعد از راه داده نشدن هانی نوروزی به جشن قهرمانی به وجود آمده، گفت: طاهری قبل از روز جشن قهرمانی در باشگاه و در جلسه هیات مدیره مطرح کرد که از خانواده نوروزی به ویژه پسر این بازیکن فقید دعوت می کنیم تا به ورزشگاه بیاید و در جشن قهرمانی شرکت کند. بنده در جریان جزییات این ماجرا نبودم اما به نظرم ناهماهنگی هایی صورت گرفت وگرنه می توانستیم شاهد حضور هانی در جشن قهرمانی باشیم. به هر حال ما برنامه داریم در اولین فرصت همراه بازیکنان راهی مزار هادی نوروزی در کپورچال شویم و جشن قهرمانی را آنجا برگزار کنیم. با این کار به نوعی از خانواده نوروزی و پسر کاپیتان فقید پرسپولیس دلجویی هم خواهیم کرد.

خانواده نوروزی شعور بالای خود را نشان دادند

وی ادامه داد: این یک مساله درون خانوادگی بوده و متاسفانه برخی می خواستند از آب گل آلود ماهی بگیرند. باید از خانواده نوروزی تشکر کنیم که بلافاصله بیانیه ای صادر کردند تا جو آرام شود و تیم آسیب نبیند. آنها با انتشار این بیانیه شعور بالای خود را نشان دادند.

پاداش قهرمانی هم می دهیم

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پاداش قهرمانی بازیکنان این تیم به چه شکل پرداخت می شود، گفت: این پاداش در قرارداد هر بازیکن دیده شده و طبق آن بند از قرارداد پاداش قهرمانی به صورت جداگانه به بازیکنان و مربیان پرداخت خواهد شد.

هنوز بازیکنی جذب نکردیم

گرشاسبی در خصوص برنامه های این باشگاه برای فصل آینده خاطرنشان کرد: ما مذاکراتی را برای فصل آینده انجام دادیم. با این حال هنوز هیچ اتفاقی به صورت رسمی رخ نداده و باید منتظر باشیم تا این چند بازی هم به پایان برسد و بعد از پایان فصل برنامه های خود را برای فصل بعد نهایی کنیم.

مانع لژیونر شدن بازیکنان نمی شویم

وی در واکنش به اینکه زمزمه هایی مبنی بر لژیونر شدن چند بازیکن نظیر کامیابی نیا، رفیعی و طارمی شنیده می شود، اظهار داشت: اگر قرار باشد بازیکنی از پرسپولیس جدا شود، قطعا باید به جایگاه خیلی بالاتری برسد. واقعا اگر بازیکنی بتواند به تیم های اروپایی برود و پیشرفت کند، ما مانع پیشرفت او نمی شویم. البته هنوز چیزی رسمی به ما اعلام نشده و سعی می کنیم همه بازیکنان را حفظ کنیم اما حضور یک بازیکن پرسپولیس در باشگاههای بزرگ اروپایی برای پرسپولیس هم افتخار است. فقط نباید اتفاقات سال قبل تکرار شود و بازیکنی بعد از خروج از کشور سرخورده شود و برگردد.

برانکو فعلا قرارداد دارد

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره بحث تمدید قرارداد ۵ ساله برانکو گفت: برانکو یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و ماجرای تمدید قراردادش هنوز رسمی نشده است. ما برنامه های طولانی مدت زیادی داریم که به زودی از آنها رونمایی خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه هرچقدر دلجویی شود فایده ندارد
      واین حرکت در یاد و خاطره هانی ضبط شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج