اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۱۶۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سورپرایز ویژه برای یادگارهای کاپیتان

کاری که باشگاه پرسپولیس باید برای دلجویی از‌ هانی نوروزی انجام می‌داد را وزیر ورزش و جوانان برعهده گرفت تا در میان تمام مشغله‌ها و گرفتاری‌هایش تاوان فراموشی پرسپولیسی‌ها را برای بالا بردن جام قهرمانی توسط فرزند مرحوم‌ هادی نوروزی بدهد.

شهروند: کاری که باشگاه پرسپولیس باید برای دلجویی از‌ هانی نوروزی انجام می‌داد را وزیر ورزش و جوانان برعهده گرفت تا در میان تمام مشغله‌ها و گرفتاری‌هایش تاوان فراموشی پرسپولیسی‌ها را برای بالا بردن جام قهرمانی توسط فرزند مرحوم‌ هادی نوروزی بدهد. مسعود سلطانی‌فر عصر پنجشنبه میزبان خانواده مرحوم‌ هادی نوروزی بود تا بلکه بتواند اندکی از غصه‌ای که روز خوشحالی همه پرسپولیسی‌ها به دل این کودک نشست را جبران کند.

الوعده وفا

وقتی قهرمانی پرسپولیس داشت قطعی می‌شد، آنچه در ذهن اهالی فوتبال جرقه زد این بود که قرار است وعده‌ای که ٢ سالی می‌شود به فرزند کوچک کاپیتان سابق پرسپولیس داده شده عملی شود. اکثر بازیکنان پرسپولیس هم با انتشار پست‌هایی با عکس‌های مرحوم‌هادی نوروزی و هشتگ الوعده وفا، به این ذهنیت و توقع دامن زدند. در لیگ جاری که پرسپولیس توانست مقتدرانه جام زرین لیگ را از آن خود کند، وقت آن بود که وعده قرمزها محقق شود. اگرچه خیلی‌ها اعتقاد داشتند از اول نباید چنین وعده‌ای به‌هانی خردسال داده می‌شد چون تا این حد مورد توجه بودن و بعد فراموش شدن می‌تواند ضربه‌ای بزرگ به یک کودک بزند اما در هر صورت قرار بر این شد که روز اهدای جام به پرسپولیسی‌ها این ‌هانی نوروزی باشد که جام قهرمانی را بالای سر می‌برد. قرار شد با توجه به قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس مراسم اهدای جام در بازی این تیم مقابل پدیده در ورزشگاه آزادی و با حضور هواداران برگزار شود. حتی تا وقتی که پرسپولیسی‌ها قرار بود روی استیج بروند، کسی نمی‌دانست قرار است چه اتفاق تلخی رخ دهد. لحظاتی بعد از این‌که جلال حسینی در همهمه و شلوغی استیج جام را بالای سر برد ناگهان همه یادشان افتاد که خبری از ‌هانی نوروزی نیست و اتفاقاتی رخ داد که درنهایت یادگار ‌هادی نوروزی با چشمانی گریان و بدون این‌که وعده‌هایی که در ٢‌سال اخیر شنیده بود محقق شوند، ورزشگاه آزادی را ترک کرد.در همان روزها بود که سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان که در ورزشگاه حضور داشت و از اتفاقی که برای‌هانی افتاد باخبر شد، قول داد حتماً از خانواده نوروزی دلجویی کند و این اتفاق هم رخ داد.

میهمان ویژه وزیر

عصر پنجشنبه خانواده مرحوم نوروزی از بابل که محل زندگی‌شان است به تهران آمدند تا به دعوت وزیر ورزش و جوانان به دفتر او بروند. استقبال گرم و صمیمانه سلطانی‌فر از خانواده نوروزی باعث شد‌هانی و‌هانا خیلی زود بتوانند خودشان را با محیط وفق دهند. کنجکاوی‌های‌هانی به این‌جا ختم شد که او فهمید هر کسی که به دیدار وزیر می‌آید برای او یادبود می‌آورد. این موضوع باعث شد او به وزیر بگوید مادرش قصد خریدن دسته گل برای این دیدار را داشته اما برای این‌که بدقول نشوند و سر ساعت به دفتر وزیر برسند، فراموش کردند که سلطانی فر به‌هانی گفت نیازی به دسته گل نبوده چون او و خواهرش زیباترین گل‌های جهان هستند. در ابتدای این دیدار وزیر ورزش با همسر مرحوم نوروزی درباره‌هادی صحبت کرد و دلیل ماندگاری او بین ورزشی‌ها و مردم را بی‌حاشیه بودنش دانست. در ادامه این دیدار‌هانی از وزیر اجازه خواست شعری برایش بخواند که این شعر حسابی سلطانی فر را تحت‌تأثیر قرار داد و او به‌هانی گفت همه حرف‌هایش را با همین چند بیت شعر زده است.

آرزوی وزیر برای هانی

نقش اول این دیدار گرم و دوستانه‌هانی بود. وزیر ورزش و جوانان که شنیده بود‌هانی فوتبالیست خوبی است، به او گفت می‌تواند با پشتکار و حمایت اهالی فوتبال روزی پیراهن پدرش را در پرسپولیس بر تن کند. البته سلطانی‌فر وقتی شنید که‌هانی در درس هم ممتاز است، حسابی سورپرایز شد و ابراز امیدواری کرد‌هانی بتواند با طی کردن مدارج تحصیلات عالیه روزی حتی وزیر ورزش شود.‌هانی هم از این ابراز لطف وزیر ذوق‌زده شد و از او تشکر کرد. در پایان این دیدار هم سلطانی‌فر برای یادگاری به‌هانی یک دستگاه PS٤ و به‌هانا هم یک پازل اهدا کرد. وزیر ورزش به همسر مرحوم نوروزی هم اطمینان داد که حضور نداشتن‌هانی در جشن پرسپولیس عمدی نبوده و به دلیل ناهماهنگی‌ها رخ داده است که خانم ابراهیم‌پور(همسر‌هادی نوروزی) هم می‌گوید صحبت‌های وزیر برای او دلگرمی بزرگی بود. هنگام خروج هم‌هانی با کنجکاوی همه اتاق‌هایی که در آن طبقه بود را می‌بیند و به گرمی از سلطانی‌فر خداحافظی کرد.

سلطانی‌فر: امیدوارم‌هانی کاپیتان پرسپولیس و وزیر ورزش شود

سلطانی فر بعد از این دیدار متنی جالب را روی کانال تلگرام خود قرار داد که نشان می‌دهد این دیدار برای وزیر ارزش زیادی داشته است. وزیر ورزش و جوانان در بخشی از این متن نوشته: «یادگار عزیز‌هادی نوروزی را فراموش نخواهیم کرد. من در مسیر برگشت از مراسم قهرمانی پرسپولیس بودم که یکی از دوستان به من خبر عدم حضور‌هانی در مراسم را داد. همان لحظه بسیار ناراحت شدم چرا که مسلماً با حضور‌هانی مراسم می‌توانست باشکوه‌تر برگزار شود.‌هانی شعری تاثیرگذار راجع به پدرش خواند که در آن آرزوهای خودش برای پدرش را روایت می‌کرد. در پایان دیدار از من خواست که دفتر کارم را هم ببیند. از او خواستم که رویاها و آرزوهایی بلند داشته باشد که روزی بتواند علاوه بر این‌که فوتبالیست خوبی شود بتواند وزیر هم شود. امیدوارم روح مرحوم نوروزی در آرامش باشد و خانواده آن مرحوم هم هیچ گاه از یادها فراموش نشود و‌هانی هم پیراهن شماره ٢٤ را روزی بپوشد و خودش به‌عنوان کاپیتان پرسپولیس جام را بالای سر ببرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج