اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۲۳۴۲
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

جدایی بیرانوند بازار گرمی است؟

علیرضا بیرانوند گفته که به زودی از جمع پرسپولیسی‌ها جدا خواهد شد.

خبرآنلاین: علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در واکنش به شعار هواداران در جریان بازی مقابل ذوب‌آهن اعلام کرد که از تیم قهرمان لیگ جدا خواهد شد.

در مورد بیرانوند گفته شده بود که او پیشنهادهایی از دو لیگ خارجی دارد و احتمال جدایی‌اش بالاست. او که در این باره صبر کرده بود بدون نام بردن پیشنهادهای احتمالی مقابل رفتار حاضران در ورزشگاه آزادی موضع گرفت و گفت پرسپولیس را ترک می‌کند.

بیرانوند در کنایه‌ای به هواداران گفته است فکر کرده امروز در آبادان بازی می‌کند و به دلیل همین رفتار قطعا از پرسپولیس جدا خواهد شد. این در شرایطی است که او در اولین فصل حضور در جمع سرخپوشان روزهای خوبی را پشت سر گذاشته و رکوردهای مختلفی را شکسته است و اگرچه امروز تمرکز لازم را نداشت اما باز هم بهترین دروازه‌بان ایران است.

بیرانوند 5 سال با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر قصد جدایی داشته باشد، قطعا باید با رضایت باشگاه این کار را انجام بدهد اما بعید است که پرسپولیس هم به سادگی به این بازیکن اجازه خروج بدهد. البته گفته می‌شود تحرک فعالان بازار نقل و انتقال برای معرفی دروازه‌بان به پرسپولیس از همین حالا آغاز شده اما باید منتظر فروکش کردن جو احساسی بعد از بازی بود و بعد درباره قطعیت جدایی بیرانوند صحبت کرد.

پرسپولیس که دو بازی تا پایان فصل دارد، در بازی مقابل الوحده از بیرانوند استفاده می‌کند اما ممکن است در مسابقه آخر مقابل سیاه‌جامگان به این گلر ملی‌پوش استراحت بدهد. باید منتظر دخالت مدیریت پرسپولیس برای فروکاستن فضای احساسی اطراف تیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابي

      يادش رفته وقتي تو نفت بود براي معروف شدن چه له لهي ميزد بياد پرسپوليس حالا كه معروف شده بخاطر پول ميخواد بره شعار هوادار ها رو بهونه كرده.البته بري هم آب از آب تكون نميخوره با اون سوتي هايي كه ديروز دادي همون بهتر كه بري توام بدتر از رحمتي سوتيي

    • بدون نام

      پسر جان اون موقع که رحمتی توپ میگرفت بیرانوند به توپ میگفت گلی گلی .هه تا دیروز که عقابو رکورد دارو کلینشیتو از این شرورا میگفتین چی شد الان مثل کاردو خیارین هه

      پاسخ ها

      • اصغر

        كارد و پنير بي سواد

    • امیررضا

      آقای هوادار وقتی شما فقط باخوندن یه مطلب اینقد جوگیر میشی چطور بیرانوند جوگیر نشه وقتی کل هودارا یکصدا بهش بگن بی غیرت! بیرانوند قطعا ازحرفی که تحت تأثیر احساسات زده پشیمونه پس ما هم طوری حرف نزنیم که بعدا پشیمون بشیم

    • بدون نام

      مردم و سر کار گذاشته

    • معین چعفری

      آقای بیرانوند سال قبل پرسپولیس تا مرز قهرمانی پیش رفت. شما کجا بودين؟ اگه امروز دریافتی ميلياردي دارين از جیب همین طرفداران هست. در ضمن ای کاش قبل از آمدن پرسپولیس ظرفیتش این باشگاه مردمی داشتين؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج