۵۲۴۹۰۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تفاضل گل تعیین‌کننده نایب قهرمان لیگ برتر

در صورتی که دو تیم استقلال و تراکتورسازی تبریز فردا به یک امتیاز مساوی در جدول برسند، تفاضل گل تعیین‌کننده نایب قهرمان است.

خبرگزاری فارس: تیم استقلال فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان می‌رود و آبی‌پوشان تاکنون موفق به کسب ۵۴ امتیاز شده‌اند. در صورتی که تیم استقلال فردا مقابل سپاهان به برتری برسد که قطعاً نایب قهرمان است و اگر این تیم مقابل سپاهان شکست بخورد باید منتظر نتیجه دیدار همزمان با تراکتورسازی باشد.

اگر شاگردان قلعه‌نویی در صورت شکست استقلال مقابل نفت به پیروزی برسند، آنها نایب قهرمان لیگ هستند، ولی در صورتی که استقلال مقابل سپاهان شکست بخورد و تراکتورسازی مقابل نفت تهران به تساوی برسد، آنگاه امتیازات دو تیم به عدد ۵۴ می‌رسد و با این حساب بازهم شاگردان علیرضا منصوریان نایب قهرمان لیگ برتر خواهند شد.

پیش از این عنوان شد که نتایج دیدارهای رودررو بین تیم‌های هم‌امتیاز تعیین‌کننده نایب قهرمان است اما این قانون هنوز تغییر نکرده و همان‌طور که پرسپولیس سال گذشته با تفاضل گل قهرمانی را از دست داد، در آن صورت استقلال به واسطه تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتورسازی نایب قهرمان لیگ خواهد شد. تفاضل گل تیم استقلال مثبت ۱۷ و تراکتورسازی مثبت ۱۳ است.

به این ترتیب استقلال برای مسابقه فردا در صورت پیروزی تحت هر شرایطی خیال خود را از بابت نایب قهرمانی راحت خواهد کرد و تراکتورسازی باید چشم به نتیجه بازی تهران در ورزشگاه آزادی داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج