اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۵۰۰۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تغییرات برانکو در بازی مقابل سیاه جامگان

برانکو ایوانکوویچ تیمش را با ترکیبی متفاوت و تغییرات گسترده به مصاف سیاه جامگان می فرستد.

وبسایت نود: برانکو ایوانکوویچ تیمش را با ترکیبی متفاوت و تغییرات گسترده به مصاف سیاه جامگان می فرستد.

برانکو بخاطر بازی با الوحده امارات تصمیم گرفته به برخی از شاگردانش استراحت دهد. پرسپولیس به خاطر فشردگی بازی های لیگ و آسیا سه بازی مقابل ذوب،سیاه جامگان و الوحده را در نه روز باید برگزار کند.

حال برانکو در روزی که سروش رفیعی محروم است و محمد انصاری، جلال حسینی و وحید امیری هم مصدوم هستند شاید به بیرانوند و حتی کمال هم استراحت دهد.

در چنین شرایطی زوج ربیع خواه و ماهینی در قلب خط دفاع بازی می کنند و بسیار بعید است که برانکو بخواهد به آقایی مدافع زیر بیست و سه سال میدان دهد. محرمی مدافع راست تیم است و احتمال استفاده از آرام طبع در دفاع چپ قوت می گیرد. ارام طبع که اول فصل گزینه فیکس دفاع چپ بود و به خاطر نیمکت نشینی محض در نیم فصل قصد جدایی داشت به حدی مغضوب واقع شده که باشگاه و برانکو نام این بازیکن را در لیست آسیایی تیم قرار ندادند.

در حالی که فهرست پرسپولیس به اندازه کافی جای خالی داشت و باشگاه هم مهلت اضافه کردن نام آرام طبع را هم داشت اما اینکار را نکرد و پرسپولیس در بازی با الهلال مجبور شد بازیکنان جوان و کم تجربه را روی نیمکت داشته باشد. حال آرام طبع که احتمال قرار گرفتن ش در لیست مازاد فصل اتی بسیار زیاد است مقابل سیاه جامگان با توجه به غیبت سید جلال و انصاری و استفاده از ماهینی و ربیع خواه در دفاع میانی فرصت بازی خواهد یافت. در هافبک دفاعی اگر برانکو قصد استراحت دادن به کمال کامیابی نیا را داسته باشد شهاب کرمی فیکس می شود. مسلمان در غیاب رفیعی هافبک بازیساز خواهد بود.

نریمان جهان در هافبک راست برای سومین بار در ترکیب اصلی قرار می گیرد و در هافبک چپ هم احمدزاده در غیاب امیری و انتقال مسلمان به هافبک نفوذی بازی خواهد کرد. البته اگر برانکو بخواهد باز هم سرناسازگاری با آرام طبع را داشته باشد احمدزاده در دفاع چپ فیکس خواهد بود و الوان زاده در هافبک چپ زوج علیپور و طارمی که در هفته های اخیر فوق العاده عمل کرده هم در خط حمله بازی خواهند کرد.

احتمال بازی کردن رادوشوویچ گلر تیم هم کم نیست. رادو که در پنج بازی چهار کلین شیت متوالی داشته بعد از مدتها شانس بازی خواهد داشت اما بیرانوند که در لیگ و آسیا ۱۹ کلین شیت داشته، تمایل دارد در مشهد هم بازی کند تا آمار کلین شیت هایش را افزایش دهد. برانکو در غیاب رفیعی،سید جلال،امیری و انصاری شاید به برخی نفرات اصلی هم استراحت دهد و اگر لازم شد از آنها در نیمه دوم استفاده کند.احتمال استفاده از جوان هایی مثل کرملا چعب، علوان زاده و حتی طاهرخانی در نیمه دوم هم زیاد است.

این نفرات در صورتی که تیم گل نخورده و در نتیجه عقب نباشد مورد استفاده قرار می گیرند. این در حالی است که صبا و سایپا امیدوار هستند پرسپولیس در بازی پایانی برنده از میدان خارج شود. بطور حتم اگر سیاه جامگان ببرد و سایپا یا صبا به حریفان ببازند و تیم مشهدی با برد مقابل پرسپولیس ماندگار شود شاهد اعتراض تند مربیان و مدیران صبا یا سایپا خواهیم بود. تیم پرسپولیس عصر امروز بدون سیدجلال حسینی، رفیعی ، امیری و کریم باقری وارد مشهد شد اما انصاری که گفته می شود مصدوم است و بازی نمی کند برای زیارت بارگاه امام هشتم تیم را در سفر به مشهد مقدس همراهی کرد.

اما عدم سفر سیدجلال حسینی به مشهد خبرساز شده و حالا گفته می شود او به دلیل جلوگیری از تشدید مصدومیت به مشهد نرفته است. در این میان ممکن است انصاری به دلیل کمبود نفر در لیست هجده نفره قرار گیرد اما بسیار بعید است که برانکو از او مقابل سیاه جامگان بهره ببرد. کریم باقری هم که در هماهنگی با برانکو مرخصی گرفته و تیم را در این سفر همراه نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج