اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۵۱۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

علیپور: عنوان فردی زیاد برایم اهمیت ندارد

علی علیپور مهاجم ۲۲ ساله پرسپولیس طی هفته‌های اخیر بهترین عملکرد سال‌های اخیر خود را در ترکیب سرخپوشان به نمایش گذاشته و توانسته با گلزنی و پاس گل و در نهایت گرفتن پنالتی نقش ویژه‌ای در ترکیب تیم برانکو داشته باشد.

ایران ورزشی: علی علیپور مهاجم ۲۲ ساله پرسپولیس طی هفته‌های اخیر بهترین عملکرد سال‌های اخیر خود را در ترکیب سرخپوشان به نمایش گذاشته و توانسته با گلزنی و پاس گل و در نهایت گرفتن پنالتی نقش ویژه‌ای در ترکیب تیم برانکو داشته باشد. او در این مدت با گرفتن ۳ پنالتی، به ثمر رساندن ۴ گل و دادن ۵ پاس گل توانسته روزهای پایانی فصل را برای خود شیرین کند و امیدوار است این مهم در لیگ قهرمانان آسیا نیز برایش رخ دهد و بتواند نقشی در صعود سرخپوشان داشته باشد. علیپور قبل از بازی سیاه‌جامگان گفت‌و‌گویی درباره شرایط خودش و پرسپولیس انجام داده است.

از وقتی به ترکیب اصلی برگشتی در این هفته‌های اخیر روند فوق‌العاده‌ای داشته‌ای به طوری که یا گل می‌زنی یا پاس گلی می‌دهی و پنالتی می‌گیری.

واقعیتش این است که خوب بازی کردن من به کل تیم ارتباط دارد و وقتی در چارچوب کاری برانکو قرار می‌گیریم انگیزه زیادی به دست می‌آوری که کار کنی و منم تلاشم را کردم که موفق باشم.

خودت فکر می‌کنی دلیل رو آمدن دوباره‌ات چه بوده؟

بهترین عاملی که باعث شد با قدرت برگردم و هم گل بزنم و هم پنالتی بگیرم و هم پاس گل بدهم این بود که انگیزه‌ام را حفظ کنم و از مسائل حاشیه دور باشیم و خدا را شکر که توانستیم به افتخار بزرگی در این فصل دست یابیم و هواداران را خوشحال کنیم.

همیشه می‌گویند مهاجم باید کمی هم خودخواه باشد تا آمار گلزنی‌اش را بالا ببرد اما به نظر می‌رسد تو چندان خودخواه نیستی و این مساله باعث شده تا به جای گل آمار خوبی از نظر پاس گل داشته باشی.

در تاکتیکی که برانکو لحاظ می‌کند و استراتژی تیم همه بازیکنان این شانس را دارند که در موقعیت گل قرار بگیرند. همانطور که مشاهده کردید تمام پست‌های ما بازیکن گلزن دارد و این مساله تنها به مهاجمان مربوط نمی‌شود. من هم تلاش می‌کنم در خدمت تیم باشم و برای موفقیت آن تلاش کنم و مطمئنا اگر بازیکنی در موقعیت بهتری قرار داشته باشد پاس می‌دهم و همه ما در تلاش برای موفقیت پرسپولیس هستیم.

گفته می‌شد فصل گذشته پیشنهاد مناسبی از اروپا داشتی ولی ترجیح دادی به کار خود در پرسپولیس ادامه بدهی برنامه‌ات برای فصل بعد چیست؟

من با پرسپولیس قرارداد دارم و باشگاه درباره‌ام تصمیم گیری می‌کند. به هیچ چیزی الان فکر نمی‌کنم و تمام تمرکزم روی دو بازی آینده تیم قرار دارد. دیدار با سیاه جامگان باید با خاطره خوب برای پایان فصل باشد و در ادامه بازی با الوحده که همه به پیروزی و شانس صعود فکر می‌کنیم. باید از این مرحله عبور کنیم و امیدوارم با ارائه بازی خوب یک روز رویایی را پشت سر بگذاریم و جشن صعود بگیریم.

در لیگ قهرمانان چقدر به صعود از این مرحله امیدواری؟

ما به شرایط دیگر بازی کار نداریم. وظیفه ما این است که الوحده را ببریم و در آزادی امیدوار به این مساله هستیم. امیدوارم نتیجه دیگر بازی نیز به سود ما رقم بخورد تا فصل را فوق‌العاده به پایان برسانیم. با این حال همانطور که گفتم وظیفه اول ما این است که بتوانیم الوحده را شکست دهیم و تمام تمرکز بازیکنان و کادرفنی روی این بازی قرار دارد.

تو هم مثل چند تا از هم تیمی هایت در جشن قهرمانی به همراه فرزندت روی سکو رفتی.

این یک رسم در تمام دنیا است و بازیکنان تیم قهرمان به همراه فرزندانشان جشن می‌گیرند. خوشحالم که فرزندم در کنارم بود و امیدوارم این اتفاق در سالیان بعد هم رخ دهد و خاطرات کودکی قابل توجهی در ذهن او شکل گیرد.

تو در این فصل با دادن ۷ پاس گل شانس زیادی برای کسب عنوان بهترین پاسور فصل داری و می‌توانی در بازی با سیاه جامگان به این مهم برسی. برای این کار در بازی با سیاه جامگان چقدر انگیزه داری؟

همه ما به موفقیت تیمی فکر می‌کنیم و این عاملی بود که توانست قهرمانی مقتدرانه ما در فصل را رقم بزند. بازیکنان بزرگی در کنارم حضور دارند و خوشحالم یک فصل خوب را به اینجا رساندیم و عنوان فردی برایم زیاد اهمیت ندارد و امیدوارم در نهایت فصل با موفقیت در آسیا برای ما خاتمه یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج