adexo3
۵۲۵۵۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قلعه‌نویی: پیشنهاد سنگینی از تایلند داشتم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: ابتدای فصل یک میلیون دلار از تایلند پیشنهاد مالی داشتم.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: ابتدای فصل یک میلیون دلار از تایلند پیشنهاد مالی داشتم.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از کسب مقام سومی لیگ برتر، گفت: نمی‌توانم صحبت کنم نمی‌دانم از کجا بگویم غیرت این بازیکنان را ندیدم. در طی ۲۰ سال مربیگری فشارهای زیادی را تحمل کردم. امسال در نیم فصل دوم خیلی سختی کشیدیم. نمی‌دانید این بازیکنان چطور از جان خود مایه گذاشتند. خدمت سربازی تمام شده اما با این وضعیت بازی می‌کند. اگر تاندور پای او پاره می شد سرنوشت این بازیکن چه می‌شد. از مهدی کیانی گرفته تا دیگر بازیکنان همه من را بدهکار خود کردند. هیچ تیمی را نمی‌توانید نام ببرید که با این وضعیت خود را در لیگ حفظ کرده باشد. امیدوارم بتوانیم دینی که بر دوشمان است را در خرمشهر با قهرمانی ادا کنیم.

وی افزود: خیلی حرف‌ها دارم که نمی‌خواهم با بیانش تیم را به حاشیه ببریم. اجازه بدهید این یک هفته هم تمام شود. بعد از اتمام قراردادم حرفهایم را می‌زنم. باز هم افتخار می‌کنم در کنار این جوان‌ها با همه سختی‌هایی که در نیم فصل پیش رو است کنار تیم حضور داشته باشم. استقلال را از لیگ دسته سوم بالا آوردم. با 13 گمنام این تیم را به قهرمانی رساندم سپاهان را در رده پنجم تحویل گرفتم و دیدید چه تیمی ساختم. ساختاری که محمدرضا ساکت برای سپاهان دست و پا کرد این شد که سپاهان امسال نقش جهان را در اختیار دارد. آنها یکی از تیم‌های خوب لیگ هستند. مس کرمان و استقلال اهواز را در پائین جدول گرفتم.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: در تراکتورسازی خون دل خوردم. افرادی که علیه ما کار کردند را جزو هواداران پر شور نمی‌دانم زمانی که با سعید عباسی برگشتم سه روز در تمرین علیه من فحاشی شد اما گفتم برای این حواشی در تیم می‌مانم به روح مادرم و جان تنها پسرم قسم می‌خورم مدیون بازیکنان و نوکرشان هستم. این حرف‌ را تا به حال نزدم. قبل از اینکه به تراکتورسازی بیایم از یک تیم تایلندی مبلغ یک میلیون دلار پیشنهاد داشتم. به خانواده‌ام قول دادم که به تراکتورسازی بازگردم. مابقی حرف‌ها را برای پنج‌شنبه بعد از قهرمانی بماند که دین خودم را به هواداران ادا کنم. همین نفت تهران چند بازیکن در نیم فصل جذب کرد. پرسپولیس چه تعداد بازیکن گرفت. تنها تیمی که مظلوم واقع شد تراکتورسازی بود. از تمام رسانه‌ها که امسال ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم. در سال‌های گذشته علیه ما سنگ‌اندازی می‌کردند اما امسال با حمایت هواداران با تمام نداری‌ها در بالای جدول ماندیم. امیدوارم پنج‌شنبه آینده بتوانیم جشن قهرمانی حذفی را در خرمشهر به هوادارن هدیه بدهیم.

وی در مورد اینکه علی دایی به جای خرمشهر بازی در ورزشگاه امام رضا را پیشنهاد داده است، اظهار داشت: هر چه ما بگوییم کسی به حرف‌مان گوش نمی‌دهم ناچار هستیم به هر تصمیمی که می‌گیرند عمل کنیم. از آغاز فصل شاهد بودید چه مشکلاتی داشتیم یک نیم فصل یادگار امام را نداشتیم. نیم فصل دوم با تحریم پنجره نقل و انتقالات روبرو شدیم. کدام یک از تیم‌های تراکتورسازی و نفت تهران جنوبی هستند. اگر پرسپولیس و استقلال بود آنجا هوادارانی حضور داشتند. حیف نیست بازی در زمینی برگزار شود که هواداری به ورزشگاه نیاید. اگر هم هوادار بیاید شور و نشاطی نخواهد بود. مسئولان تصمیمی گرفتند که باید به آن عمل کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج