adexo3
۵۲۵۸۴۸
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس نگران ماجرای الهلال - سیاه‌جامگان!

شاگردان برانکو در حالی در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوحده امارات خواهند رفت که نگران نتیجه دیدار الهلال عربستان و الریان قطر خواهند بود.

ورزش سه: شاگردان برانکو در حالی در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوحده امارات خواهند رفت که نگران نتیجه دیدار الهلال عربستان و الریان قطر خواهند بود.

برانکو ایوانکوویچ بعد از قهرمانی در هفته بیست و هفتم همچنان با توجه به خواسته‌های شخصی بازیکنانش به دنبال این بود تا با کسب نتیجه و عنوان آقای گلی ترکیب اصلی تیمش را برابر حریفان به میدان روانه کند.

با این حال او در هفته پایانی و با توجه به فاصله کوتاه دیدار برابر الوحده و خستگی شاگردانش در ماراتن فصل ترجیح داد با انقلابی جالب توجه نفرات جدیدی را جایگزین آنها کرده و تمامی نیمکت نشینان و بازیکنان ذخیره را روانه میدان کرد. آن هم در دیداری که سرنوشت سیاه جامگان، صبای قم و حتی سایپا به آن بستگی داشت. هرچند بازیکنان جوان پرسپولیس نیز نشان دادند چیزی از حریف کم ندارند و امثال نریمان جهان، شهاب کرمی، بوژیدار رادوشویچ، محمد آرام‌طبع و ... حضور فیکس در ترکیب تیم‌های سابق خود را بارها تجربه کرده بودند با این حال مقاومت یک نیمه‌ای آنها جواب نداد و در نهایت با یک گل شکست خورده و حکم بقای سیاه جامگان را امضا کردند.

اکنون پرسپولیس در شرایطی مشابه این هفته باید به مصاف الوحده امارات برود. دیداری که پیروزی در آن نیمی از پروسه صعود آنها خواهد بود و نتیجه اصلی و نگاه آنها به دیدار دو تیم الریان و الهلال در دوحه است. الهلال عربستان با توجه به صعود به مرحله بعدی و شرایط مثبت در این جدال اکنون نگرانی زیادی را در خصوص عدم استفاده رامون دیاز از تمام نیروهایش به وجود آورده است.

اینکه الهلال با توجه به جدال بعدی اش ترجیح می‌دهد با تمام پتانسیل خود سود ببرد یا همچون برانکو ایوانکوویچ با توجه به قطعیت موفقیت از ترکیب دوم و تغییرات در آن، بازیکنان اصلی تیمش را به استراحت توفیقی خواهد رساند.

الهلال در صورت کسب امتیاز از این دیدار به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی خواهد شد و احتمالا استقلال خوزستان را پیش روی خود می‌بیند. دیدار با نماینده ایران شاید در نگاه اول قرعه بهتری از نظر فنی برای آنها محسوب شود اما مصائبی همچون میزبانی و ... را به همراه خواهد داشت که شاید آنها را مجاب به تقابل با لخویای قطر و سود بردن از شرایط میزبانی برابر کند.

پرسپولیس اکنون شرایطی پیش روی خود می‌بیند که برانکو ایوانکوویچ را مجاب کرد در دیدار برابر سیاه جامگان از نیروهای ذخیره و جوان خود سود ببرد و آیا این مساله در استراتژی سرمربی الهلال هم باعث خواهد شد نتیجه‌ای غیر از آنچه که در تصور پرسپولیس و هوادارانش است، شکل بگیرد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر علی

      ان شا الله همین طور می شود و لنگی حذف می شود تا آن موقع ثابت بشود چیزی که عوض دارد گله ندارد

    • سعید

      پرسپولیس نامردی کرد و با ذخیره هاش بازی کرد و صبا حذف شد.من به عنوان یه ایرانی دوست دارم پرسپولیس صعود کند ولی این ناجوانمردی برانکو و پرسپولیس را هیچگاه از یاد نخواهم برد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه جای دنیا همینه.لابد بارسلونا ریال یا بقیه وقتی قهرمان میشدن و تیم دوم میفرستادن نامرد بودن؟

    • بدون نام

      چوب خدا همینه مکتب لنگ با تبانی عجینه غربا تبانی کنن تا لنگ بدونه با ذخیره بازی کردن دردش چقد زیاده

    • بدون نام

      کیسه تنان سه جرخه سوار از تبانی نگید که اون عمران زاده و فروزان ۶ امتیاز هدیه دادند به شما
      ضمنا از دکل عربها بالا نرید
      پس هیس فقط اختلاف بادصدر جدول را بشمارید لطفا

    • علی

      ببینیم قهرمان لیگ میتونه از گروهش بالا بره

    • بدون نام

      آخ که چه حالی میده وقتی الهلال کاری مثل کار برانکورو انجام بده. و برانکو بدونه درد یعنی چی

    • محسن

      جناب امیر علی و بدون نام پرسپولیس با الوحده داره الهلال با کی داره که ذخیره بزاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج