adexo3
۵۲۵۸۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش انریکه به احتمال دبل کردن رئال مادرید

بارسلونا فردا در نوکمپ دیدار بسیار حساسی مقابل ویارئال پیش رو دارد و برای حفظ امیدهایش برای قهرمانی باید سه امتیاز این بازی را کسب کند.

ورزش سه: بارسلونا فردا در نوکمپ دیدار بسیار حساسی مقابل ویارئال پیش رو دارد و برای حفظ امیدهایش برای قهرمانی باید سه امتیاز این بازی را کسب کند.

قهرمانی بارسا در لالیگا به رئال و نتایج این تیم بستگی دارد. اگر رئال از 4 بازی بعدی خود 10 امتیاز کسب کند، قهرمان خواهد شد و بارسا امیدوار است رقیب همیشگی اش در یکی از این بازی ها سه امتیاز را از دست بدهد.

واکنش انریکه به احتمال دبل کردن رئال مادرید

انریکه در نشست خبری بازی با ویارئال گفت: « آنها مقابل تیم های بزرگ همیشه خوب بازی می کنند ولی تمرکز من فقط روی تیم خودم بوده است.

ویارئال در زمین خودش پرتعداد دفاع می کند و در ضد حملات خطرناک است. در بازی رفت روی همین حربه به ما گل زدند و تساوی، نتیجه غیرمنصفانه ای برای آن مسابقه بود. معتقدم ویارئال یکی از دشوارترین حریفانی است که در لالیگا می توانید با آن روبرو شوید.»
اینیستا: « او دو جلسه با ما تمرین کرده و فردا مشکلی برای بازی کردن نخواهد داشت.»
تمدید قرارداد اینیستا: « من پاسخگوی وضعیت آینده اینیستا نیستم. او محصول بارسلونا است و در تمام سال های اخیر از تماشای بازی او لذت برده ایم.»
رئال نزدیک به قهرمانی در لالیگا و چمپیونزلیگ: « اینکه رئال یک بار دیگر در حال رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است، نشان دهنده سطح بالای این باشگاه است اما نگاه کنید در سال های اخیر چه تیمی بیش از همه قهرمان لالیگا شده است.

من فقط روی اهداف خودمان تمرکز کرده ام. واضح است که رئال، رقیب ابدی ما محسوب می شود ولی فقط باید روی برنامه های خودمان متمرکز شویم. احتمال دبل کردن رئال من را نگران نمی کند و معتقدم در پایان فصل بهتر می توان در مورد عملکرد دو تیم ارزیابی کرد. در انتهای فصل، تیم های مدعی قهرمانی فشار مضاعفی را تحمل می کنند و باید دید کدام تیم می تواند این فشار را بهتر مدیریت کند.»
توپ طلا برای رونالدو: « علاقه ای برای پاسخ به این سوال ندارم.»
توصیه به اتلتیکو برای خلق معجزه مقابل رئال: « هیچ توصیه ای ندارم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج