adexo3
۵۲۶۱۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

موراتا: می‌خواهم بدهی‌ام به رئال را تسویه کنم

مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید خودش را به خاطر کاری که دو سال پیش با کهکشانی‌ها کرد، بدهکار آنها می‌داند.

خبرگزاری تسنیم: آلوارو موارتا می‌گوید به خاطر اینکه دو سال پیش مسبب حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا شد، به این تیم بدهکار می‌داند و قصد دارد این بدهی را تسویه کند.

موراتا دو سال پیش زمانی که برای تیم فوتبال یوونتوس توپ می‌زد، با گلزنی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مسبب حذف کهکشانی‌ها از گردونه رقابت‌ها شد. او که تابستان سال گذشته طبق بند قرارداد انتقالش از رئال مادرید به یوونتوس مجبور شد به سانتیاگو برنابئو برگردد، برخلاف آن چیزی که تصور می‌شد نتوانست به ترکیب اصلی سفیدپوشان مادرید راه پیدا کند اما او هنوز هم انگیزه زیادی برای کمک کردن به این تیم دارد، مخصوصاً که خودش را مدیون کهکشانی‌ها می‌داند.

موراتا به شبکه تلویزیونی رئال مادرید گفت: زمانی که رئال مادرید را ترک کردم، به خودم قول دادم که با تجربه‌ای بیشتری به این تیم برگردم چون بهترین بازیکنان دنیا در این تیم هستند. من در ابتدای ورودم به یوونتوس مصدوم شد و تمرینات پیش فصل را از دست دادم. به همین دلیل از فرصتی که داشتم برای یادگیری زبان ایتالیایی استفاده کردم، فیلم می‌دیدم و راه‌های دیگری را برای خو گرفتن با شرایط زندگی در ایتالیا امتحان کردم. خیلی تلاش کردم تا خودم را با شرایط آنجا وفق دهم و بلافاصله بعد از اینکه اسکودتو و جام حذفی را بردیم، برای هواداران محبوب شدم.

مهاجم اسپانیایی کهکشانی‌ها درباره رویارویی‌اش با رئال مادرید در پیراهن یوونتوس در سال ۲۰۱۵ هم اظهار داشت: سرنوشت من آنگونه رقم خورده بود. به خاطر گلی که به رئال زدم واقعاً ناراحت شدم چون ترجیح می‌دادم به هر تیم دیگری جز رئال مادرید گل بزنم. به خاطر آن گلی که زدم، خودم را به رئال مادرید بدهکار می‌دادم.

موراتا درباره اینکه چه شد که دوباره به رئال مادرید برگشت هم تأکید کرد: زمانی که در اردوی تیم ملی اسپانیا در یورو ۲۰۱۶ بودم، قرارداد بازگشتم به مادرید بسته شد. مدیر برنامه‌هام به من گفت که رئال به من قراداد جدیدی پیشنهاد کرده و می‌خواهد مرا نگه دارد. رئال به توانایی‌های من ایمان دارد و مدت‌ها بودم که می‌خواستم چنین چیزی را از باشگاه بشنوم. من از رئال رفته بودم که تجربه کسب کنم اما زمانی که فرصت بازگشتم فراهم شد ذره‌ای تردید نکردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج