اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۸۸۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتظار معجزه در کالدرون

در بازی اتلتیکومادرید با مربیگری دیگو سیمئونه به کسب دستاوردهای بزرگ معروف شده و هنوز امیدوار است که امشب در آخرین بازی اروپایی به میزبانی ویسنته کالدرون، باخت ۳ بر صفر بازی رفت برابر رئال مادرید را جبران کند.

ایران ورزشی: در بازی اتلتیکومادرید با مربیگری دیگو سیمئونه به کسب دستاوردهای بزرگ معروف شده و هنوز امیدوار است که امشب در آخرین بازی اروپایی به میزبانی ویسنته کالدرون (که از سال ۱۹۶۶ میزبان بازی‌های اتلتیکومادرید بوده)، باخت ۳ بر صفر بازی رفت برابر رئال مادرید را جبران کند.

سیمئونه در این حدود شش سال در اتلتیکومادرید نخستین قهرمانی لیگ را بعد از 18 سال برای تیمش به ارمغان آورد و به روند 14 سال بدون پیروزی برابر رئال پایان داد علاوه بر اینکه تیم او پای ثابت رقابت‌های اروپایی شد.

اتلتیکو برای اینکه بتواند به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد به تکرار برد فوق‌العاده سال ۲۰۱۵ با نتیجه ۴ بر صفر برابر رقیب همشهری خود نیاز دارد؛ اتلتیکو در سه فصل اخیر لیگ قهرمانان با شکست برابر رئال ناکام شده و از آن طرف رئال در این فصل هرگز با بیش از یک گل اختلاف نباخته.

رئال همچنین در 60 بازی قبلی خود در رقابت‌های مختلف گل زده(165 گل) و این احتمال گلزنی در ویسنته کالدرون را افزایش می‌دهد که در این صورت اتلتیکو ملزم است با 4 گل اختلاف پیروز شود.

رئال شنبه با ۴ گل گرانادا را در هم کوبید در حالی که زین الدین زیدان ۹ تغییر در تیمی که اتلتیکو را شکست داد ایجاد کرده بود اما مربی آرژانتینی اتلتیکو در برد یک بر صفر برابر ایبار تنها به یک بازیکن استراحت داد.

رئال سرحال‌تر است و اعتماد به نفس بیشتری دارد ضمن آنکه در مسیر قهرمانی لالیگا نیز هست و همه نشانه‌ها از برتری دارنده 11 قهرمانی اروپا بر همسایه‌ای خبر می‌دهد که در فینال سال‌های 2014 و 2016 نیز به رئال باخته.

سیمئونه اما به بازی برگشت امیدوار است و به رکورد سال‌های اخیر خود چشم دارد که توانسته امثال بارسلونا، چلسی و بایرن‌مونیخ را از سر راه بردارد: «بازی بسیار سخت و از نظر عده‌ای غیرممکن است اما برای ما نه.»

کاپیتان گابی هم از بازگشت رکوردشکن بارسلونا برابر پاری‌سن‌ژرمن الهام گرفته که برای نخستین بار توانستند چهار گل اختلاف را جبران کنند: «مطمئنا ما می‌توانیم، بارسلونا را ببینید که توانست نتیجه سخت تری بگیرد. ما برای رسیدن به هدف مبارزه می‌کنیم و اگر نتوانستیم حداقل سربلند از جام بیرون می‌رویم.»

اتلتیکو با بازگشت خوسه خیمنس، مدافع اروگوئه‌ای خود به تمرین‌های یکشنبه تقویت شد هرچند همچنان دو دفاع راست خود، خوانفران و سیمه ورسالیکو را در اختیار ندارند؛ نبودن این دو در بازی رفت کاملا به چشم آمد و اتلتیکو نتوانست از آن طرف هیچ دردسری برای دفاع رئال به وجود آورد.

رئال از هشت بازی اخیرش در لیگ برابر اتلتیکو تنها یک برد داشته اما در لیگ قهرمانان فرمول جادویی را پیدا کرده که به قول لوکاس واسکس به خاطر سابقه درخشان رئال در این رقابت‌ها است: «رئال مادرید ارتباط ویژه‌ای با رقابت‌های اروپایی دارد و هواداران هم چنین احساسی دارند. بازی برای رئال مادرید در لیگ قهرمانان مو را به تن آدم سیخ می‌کند... هر بازی برابر اتلتیکو سخت است به خاطر اینکه تیم بزرگی هستند اما ما می‌دانیم چطور شکستشان دهیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج