adexo3
۵۲۹۵۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان العین را جدی بگیرد

العین امارات حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است که باید برابر شاگردان منصوریان صف آرایی کند. العین در فصل ۲۰۱۶ مسابقات موفق شد تا فینال مسابقات لیگ قهرمانان صعود کند.

ایران ورزشی: العین امارات حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است که باید برابر شاگردان منصوریان صف آرایی کند. العین در فصل ۲۰۱۶ مسابقات موفق شد تا فینال مسابقات لیگ قهرمانان صعود کند.

نماینده امارات فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی برابر ذوب‌آهن اصفهان دیگر نماینده ایران قرار گرفت و در حالی‌که در دیدار رفت در زمین خانگی خود با تساوی یک بر یک متوقف شده بود، در دیدار برگشت موفق شد ذوب‌آهن را در خانه شکست دهد تا راهی مراحل بعدی شود. العینی‌ها در فصل 2015 نیز موفق به صعود از مرحله گروهی شدند اما این بار با قانون گل زده در خانه حریف، برابر الاهلی دیگر نماینده امارات حذف شدند. العین در خانه الاهلی با این تیم به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت و در ورزشگاه خانگی خود با تساوی سه بر سه متوقف شد تا جواز صعود به مرحله بعدی مسابقات را از دست بدهد.

در فصل ۲۰۱۴ العین باز هم موفق به صعود از مرحله گروهی شد و در مرحله یک هشتم باز هم برابر نماینده امارات قرار گرفت. الجزیره حریف العین در این مرحله از مسابقات بود و با پذیرش دو شکست دو بر یک برابر این تیم، از دور مسابقات حذف شد تا العین به مراحل بالاتر صعود کند. العین در این سال در نیمه‌نهایی توسط الهلال عربستان از دور مسابقات حذف شد. نماینده قدرتمند کشور امارات که در سه سال گذشته موفق به صعود از مرحله گروهی شده، در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ از این مرحله به سلامت عبور کرده اما در سال ۲۰۱۵ برابر الاهلی امارات حذف شده است و باید دید با رعایت نوبت برابر استقلال این بار نیز نماینده امارات در این مرحله حذف می‌شود یا با شکست استقلال برای دومین سال پی در پی راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج