adexo3
۵۳۱۰۸۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سوارز: به خاطر پیشنهاد بارسا گریه کردم

لوئیس سوارز، ستاره بارسا، فاش کرد به دلیل اینکه این باشگاه علی رغم اتفاقی که برای او در جام جهانی رخ داد، برای خرید او اقدام کرد، به گریه افتاد.​​​​​​​

ورزش سه: لوئیس سوارز، ستاره بارسا، فاش کرد به دلیل اینکه این باشگاه علی رغم اتفاقی که برای او در جام جهانی رخ داد، برای خرید او اقدام کرد، به گریه افتاد.​​​​​​​

در دیدار اروگوئه مقابل ایتالیا در جام جهانی برزیل بود که سوارز شانه جورجو کیه لینی را گاز گرفت و همین به محرومیت طولانی مدت او از بازی های باشگاهی و ملی منجر شد؛ اتفاقی که این بازی فکر می کند به معنای پایان آرزوهایش برای بازی در نوکمپ باشد اما وقتی باشگاه بارسلونا پیشنهادش برای خرید او را پس نگرفت، بسیار احساساتی شد.
او به خبرنگاران گفت: " پره گواردیولا با من تماس گرفت و به من گفت که سخت نگیرم و اینکه بارسا هنوز من را می خواهد. زوبی زارتا (مدیر ورزشی وقت بارسا) هم با من تماس گرفت.
سوارز: به خاطر پیشنهاد بارسا گریه کردم

به یاد دارم بعد از اینکه با زوبی زارتا صحبت کردم، نمی توانستم جلوی اشک هایم را بگیرم زیرا نمی توانستم باور کنم که آنها هنوز من را می خواهند. بازی برای بارسا انگیزه زیادی برای بازگشت به من می داد.
گاهی اوقات به ویدئوها و عکس های آن زمان می کنم، وقتی که در یک سالن کوچک حبس شده بودم و با خوانخو تمرین می کردم و به دنبال جایی برای دویدن بودیم تا از رسانه ها دور بمانیم.
دوران بدی بود. دلفینا (دختر سوارز) عادت داشت که بازی های بارسا را تماشا کند و از من می پرسید "پدر، چرا با آنها نیستی؟" و من شرایط را برای او توضیح می دادم، بدون اینکه دروغ بگویم؛ بنابراین او می توانست درک کند."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج