۵۳۱۵۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تبریزی، حدادی‌فر و رجب‌زاده آزاد شدند

تیم فوتبال ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات ابتدا به دنبال قرارداد با سرمربی و بعد از آن جذب چند بازیکن هستند.

ایسنا: تیم فوتبال ذوب‌آهن در فصل شانزدهم روزگار پرفراز و نشیبی را تجربه کرد. این تیم به عنوان قهرمان جام حذفی سال قبل، فصل شانزدهم را آغاز کرد و هدفش کسب جام قهرمانی لیگ برتر و موفقیت در آسیا بود.

در میانه‌های فصل به دلیل کسب نتایج ضعیف، باشگاه ذوب‌آهن تصمیم گرفت در کادر فنی این تیم تغییر ایجاد کند و از این رو یحیی گل‌محمدی را برکنار کرد و دستیارش مجتبی حسینی را سرمربی تیم کرد. حسینی که خود با حضور در کنار گل‌محمدی در صبا و پرسپولیس اسم و رسمی پیدا کرده بود، هدایت ذوب‌آهن را تحویل گرفت و فصل را ادامه داد.

تغییر سرمربی از سوی برخی کارشناسان مورد نقد قرار گرفت و برخی دیگر از آن استقبال کردند. کسب برخی نتایج مانند تحمیل نخستین شکست فصل به پرسپولیس و عملکرد خوب تیم در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا تقریبا نظرهای مثبت را به سوی نیمکت ذوب‌آهن روانه کرد.

در ادامه فصل از دست دادن رده سوم لیگ، حذف از جام حذفی در اصفهان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا باعث شد که مدیران و هواداران ذوب‌آهن نسبت به تیم نگران شوند. شکست تراکتورسازی برابر نفت در فینال جام حذفی هم سبب شد که ذوب‌آهن با وجود قرار گرفتن در رده چهارم لیگ برتر به آسیا راه پیدا نکند.

با اتمام فصل شانزدهم لیگ برتر و آغاز فصل نقل و انتقالات، تیم‌ها به دنبال تقویت خود هستند و در این میان ذوب‌آهن جزو تیم‌هایی است که ابتدا باید تکلیف نیمکت سرمربیگری‌اش را روشن کند.

تاکنون نام‌های مختلفی به عنوان گزینه هدایت ذوب‌آهن در فصل هفدهم اعلام شده ولی هنوز چیزی قطعی نیست. با این حال به نظر می‌رسد بخت مجتبی حسینی برای بقا روی نیمکت ذوب‌آهن بسیار کم باشد.

از طرف دیگر، بیشتر بازیکنان ذوب‌آهن برای فصل بعد هم قرارداد دارند و تنها سه بازیکن آزاد هستند. مهدی رجب‌زاده، قاسم حدادی‌فر و مرتضی تبریزی سه بازیکن تاثیرگذار ذوب‌آهن هستند که قراردادشان تمام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج