adexo3
۵۳۲۶۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ماجرای جریمه ۴۵۰ میلیونی کرار جاسم چیست؟

هافبک عراقی تیم تراکتورسازی از سوی باشگاه با جریمه ای ۴۰ درصدی مواجه شده؛ همین مساله احتمالا مانع تمدید قرارداد او می شود.

ورزش سه: کرار جاسم اگرچه از نظر فنی یکی از بهترین بازیکنان خارجی است که به فوتبال ایران آمده اما در سال های مختلف حاشیه هایی برای تیم هایش ایجاد کرده است. او در لیگ شانزدهم پیراهن تراکتورسازی را پوشید و یکی، دو بار در زمین مسابقه بار دیگر جنجال ساز شد. البته کرار جاسم در مصاحبه اخیر خود با خبرنگار ما اعلام کرد اینکه کارت قرمز می گیرد و عصبانی می شود دست خودش نیست اما این رفتارها حالا باعث اختلافش با مسئولان تراکتورسازی شده است.

کرار جاسم در ابتدای فصل بر اساس اعلام سازمان لیگ قراردادی به مبلغ یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان با تراکتورسازی امضا کرد. او اما در اواخر نیم فصل اول مقابل ذوب آهن بی انضباطی انجام داد و همین امر باعث شد به کمیته انضباطی باشگاه برود. در آن جلسه کرار جاسم ۱۰ درصد از قراردادش را جریمه شد و تعهدنامه ای را امضا کرد که اگر رفتار ناپسند توسط او تکرار شود، ۳۰ درصد دیگر از قراردادش کسر شود.

هافبک عراقی در بازی با صبای قم رفتار خود را بعد از اخراج تکرار کرد تا تراکتوری ها ۳۰ درصد دیگر او را جریمه کنند. به عبارت بهتر کرار جاسم از سوی باشگاه تراکتورسازی ۴۰ درصد جریمه شده که با توجه به قراردادش مبلغی در حدود ۴۵۰ میلیون تومان می شود.

کرار جاسم این جریمه را قبول ندارد و به همین خاطر راضی به تمدید قراردادش نمی شود. او حتی حاضر شده نیمی از مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان را ببخشد اما تراکتوری ها موافقت نکرده اند. این بازیکن به باشگاه اعلام کرده اگر قرار به تمدید قرارداد باشد هم باید در قرارداد جدید هیچ بندی درباره بی انضباطی هایش وجود نداشته باشد.

کرار جاسم امروز در صفحه اینستاگرام خود متنی را درباره جریمه اش توسط باشگاه و طلبش منتشر و طی آن نسبت به مدیریت باشگاه گلایه کرده است. او مدعی شده آجورلو از وی خواسته برود شکایت کند تا پولش را بگیرد!

با تمام این مسائل بعید است کرار جاسم برای فصل بعد قراردادش را با تراکتورسازی تمدید کند. چراکه بر سر مسائل مالی با باشگاه توافق قطعی نخواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج