اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۳۰۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: از «الیور» ممنونم و گرنه افتضاح می‌شد

مورینیو در مورد برنامه فشرده تیمش صحبت کرده است.

وبسایت نود: مورینیو در مورد برنامه فشرده تیمش صحبت کرده است.

در حالی که منچستریونایتد باید چهارشنبه آینده در لیگ اروپا به میدان برود، پیش از این مسابقه حساس، هنوز دو مرتبه دیگر باید در لیگ برتر به میدان برود، چهارشنبه شب به مصاف ساوتهمپتون می رود و یکشنبه میزبان پالاس است. اما مورینیو پیش از دیدار چهارشنبه شب تیمش بار دیگر درباره برنامه فشرده تیمش در این فصل صحبت کرده است.

او از الیور داور دیدار با چلسی تشکر کرده است. گفتنی است مایکل الیور در دیدار جام حذفی مقابل چلسی، طی تصمیمی بحث برانگیز هررا را از زمین مسابقه اخراج کرد و یونایتد ده نفره با شکست در آن دیدار با جام حذفی وداع کرد.

مورینیو در این باره چنین گفته است:

می دانید که در تمام دوران حرفه ای من، هیچوقت در مسابقات اروپایی در دور گروهی کنار نرفته ام و فقط یک بار در مرحله یک هشتم نهایی حذف شده ام. ده بار به نیمه نهایی رسیده ام و همیشه تا آخر راه تلاش کرده ام. همین طور در جام اتحادیه و جام های داخلی اکثر اوقات بازی های زیادی داشته ام. ولی شرایط این چنینی را تجربه نکرده بودم. این که یک بازی مان تا هفته پایانی عقب بیفتد و عقب بیفتد تا این که فقط چند روز مانده به پایان لیگ برگزار شود. باز هم می گویم از الیور تشکر می کنم که هررا را اخراج کرد و از جام حذفی کنار رفتیم. اگر در نیمه نهایی جام حذفی هم حضور داشتیم، واقعاً فاجعه می شد. آن وقت نمی دانستم قرار است آن یک بازی عقب افتاده چه زمانی برگزار شود.

واقعاً تا به حال چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم و در کنار آن، مصدومیت های بازیکنان وجود داشت، آن هم نه مصدومیت های کوچک و کوتاه مدت، مصدومیت های همسترینگ که دو تا سه هفته به ریکاوری نیاز دارد، بلکه مصدومیت های شدید، آسیب دیدگی زانو آن هم نه یک نفر. مصدومیت هایی که نیاز به عمل جراحی دارد. بنابراین مشکلات زیادی داشتیم، و بازیکنان بسیار بسیار کمی، ولی اکنون در فینال حضور داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج