۷۰۸۸۴۷
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

سکوت داور دیدار رئال مادرید - یوونتوس شکست

مایکل الیور، داور انگلیسی، که دیدار برگشت تیم های رئال مادرید و یوونتوس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را سوت زد، برای اولین بار در مورد اتفاقات آن دیدار و تبعات آن صحبت کرد.

ورزش سه: مایکل الیور، داور انگلیسی، که دیدار برگشت تیم های رئال مادرید و یوونتوس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را سوت زد، برای اولین بار در مورد اتفاقات آن دیدار و تبعات آن صحبت کرد.

الیور که به عنوان یکی از آینده دارترین داوران فوتبال انگلیس شناخته می شود و در چند فصل اخیر دیدارهای مهمی را در فوتبال این کشور سوت زده، قضاوت دیدار برگشت رئال مادرید و یوونتوس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را برعهده داشت.

یوونتوسی ها که دیدار رفت را با نتیجه ۳-۰ واگذار کرده بودند، توانسته بودند در سانتیاگو برنابئو سه بار دروازه رئال را باز کنند و با این نتیجه بازی به وقت های اضافه کشیده می شد. اما در آخرین ثانیه از وقت های قانونی، مایکل الیور یک پنالتی بحث برانگیز برای رئال اعلام کرد که توسط کریس رونالدو تبدیل به گل شد و رئال علی رغم شکست ۳-۱، به نیمه نهایی صعود کرد.

در صحنه پنالتی، مهدی بن عطیه از پشت سر لوکاس واسکز را شارژ کرد و کارشناسان داوری نظرات مختلفی در باره آن اعلام کردند ولی با ویدئوهای بیشتری که از زوایای مختلف منتشر شد، به نظر می رسید تصمیم الیور درست بوده است.

با این وجود، هواداران عصبانی یوونتوس، پیام های تهدیدآمیز زیادی برای این داور انگلیسی ارسال کردند. در مقابل، اتحادیه فوتبال انگلیس برای حمایت از او، قضاوت دیدار فینال جام حذفی انگلیس بین منچستریونایتد و چلسی را به او سپرد.

او در گفتگو با سایت این اتحادیه، در مورد اتفاقات پس از دیدار رئال-یووه گفت:"چند روز عجیب را پشت سر گذاشتم اما جالب بود که افراد زیادی، از فوتبال و خارج از آن، از من حمایت کردند. واقعا تاثیرگذار بود و اهمیت زیادی برایم داشت.

افرادی در خیابان با من صحبت کردند و افرادی خارج از فوتبال در حمایت از من پیام فرستادند. دریافت چنین حمایتی جالب است."

الیور همچنین در مورد تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس برای دادن قضاوت دیدار منچستریونایتد و چلسی به او، گفت:" من از اینکه این پیشنهاد را دریافت کردم، بسیار احساس غرور می کنم. وقتی داوری را شروع می کنید، قضاوت فینال جام حذفی چیزی نیست که حتی به آن فکر کنید. وقتی دوران حرفه ای تان پیش می رود، قضاوت این دیدار به یک هدف واقع گرایانه تبدیل می شود اما چیزی نیست که همیشه انتظارش را داشته باشید.این فرصت تنها یک بار در دوران حرفه ای تان به سراغ شما می آید.

اینکه چنین اتفاقی رخ داد، جالب است زیرا فینال جام حذفی بین منچستریونایتد و چلسی در سال ۱۹۹۴، اولین فینالی است که به یاد دارم. و حالا ۲۴ سال بعد، من قضاوت دیدار این دو تیم در فینال جام حذفی را برعهده دارم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • narges.rpj

      ....
      اون دنیا جلوتو میگیرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جک گفتی،عجب روئی دارین

    • narges.rpj

      آقا چرا حرف من سانسور شده ...
      منکه چیز بدی نگفتم ...
      اه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج