adexo3
۵۳۶۲۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیوس: بازیکنان احساس کنند تشویق می‌شوند

فرشاد پیوس درباره دیدار پرسپولیس مقابل لخویا گفت: نبود هواداران در این بازی یک معضل شده است.

ایران ورزشی: فرشاد پیوس درباره دیدار پرسپولیس مقابل لخویا گفت: «نبود هواداران در این بازی یک معضل شده است. متاسفانه این اتفاق به خاطر تعداد اندکی از هواداران که به نظر من هوادار هم نیستند و فقط به دنبال تضعیف تیم هستند، رخ داده است. با این حال فکر می‌کنم نبود هواداران کار را سخت کرده است اما امیدوارم که بازیکنان بتوانند به پیروزی برسند.»

وی افزود: «برانکو بهتر از همه می‌داند که تیمش در بازی رفت نباید گلی را دریافت کند. باید سعی کنیم با حفظ توپ میانه زمین را از حریف بگیریم و با دفاع منطقی اجازه ندهیم حریف دروازه‌مان را باز کند. در ادامه‌ با انجام حملات مناسب دروازه‌ حریف را باز کنیم. من فکر می‌کنم که بازیکنان باید تمرکزشان را حفظ کنند و احساس کنند که هواداران در ورزشگاه تشویق‌شان می‌کنند.»

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس درباره غیبت کامیابی نیا هم گفت‌: «کمال بازیکن تاثیرگذاری است. پس از اینکه در بیمارستان عمل کرد به عیادتش رفتم و او را دیدم. او حتی باورش نمی‌شد که من برای دیدنش به بیمارستان رفته‌ام. او بازیکنی است که در میانه زمین بالانس را در تیم ایجاد می‌کند اما امیدوارم در نبود او تیم لطمه نخورد. من فکر می‌کنم به جای این بازیکن محسن ربیع خواه می‌تواند در پست هافبک دفاعی بازی کند و برای پرسپولیس مفید باشد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج