adexo3
۵۳۶۲۸۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

انصاری: نبود هوادار و کامیابی نیا سخت است

مدافع میانی و کم حرف پرسپولیس مثل همه همبازیانش می‌گوید علاقه‌ای ندارد درباره پیشنهادهای خارجی‌ صحبتی کند و فعلا فقط روی بازی با لخویا تمرکز کرده است.

ایران ورزشی: مدافع میانی و کم حرف پرسپولیس مثل همه همبازیانش می‌گوید علاقه‌ای ندارد درباره پیشنهادهای خارجی‌ صحبتی کند و فعلا فقط روی بازی با لخویا تمرکز کرده است. محمد انصاری درباره بازی حساس تیمش مقابل لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید: «لخویا تیم بسیار خوبی است و از پتانسیل‌ خوبی هم برخوردار است. ما هم پرسپولیس و قهرمان ایران هستیم و مقابل این تیم قرار می‌گیریم که باید نتیجه‌ خوبی نیز بگیریم. البته نبود کمال کامیابی‌نیا و همچنین نبود هواداران برای ما سخت خواهد بود.»

انصاری ادامه می‌دهد: «در طول این فصل تلاش زیادی را انجام دادیم. فکر می‌کنم حاصل زحمات ما این شد که توانستیم قهرمان لیگ شویم. در خیلی از بازی‌ها عملکرد خیلی خوبی داشتیم. فکر می‌کنم سختی زیادی کشیدیم تا قهرمان شدیم.»

انصاری درباره عملکرد خط دفاع پرسپولیس در لیگ هم گفت‌: «بهترین خط دفاع لیگ از آن ما بود و کمترین گل خورده را داشتیم. این حاصل زحمات همه بازیکنان بوده است.»

او در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند لخویا را در تهران شکست داده و کار را تمام کند، می‌گوید: «ان‌شاءا... که این اتفاق رخ بدهد. امید داریم و تلاش می‌کنیم.»

انصاری در پاسخ به این سوال که در پایان فصل آیا پیشنهادی از کشورهای خارجی دارد یا خیر نیز می‌گوید: «نمی‌خواهم درباره این مساله صحبتی کنم. تمرکز ما باید مقابل لخویا و پیروزی مقابل این تیم باشد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج