۵۳۶۳۵۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

انتقاد تند CR۷ از هواداران رئال مادرید

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از قهرمانی تیمش در لالیگا از رویکردی که هواداران رئال مادرید در طول فصل در قبال او داشته‌اند به شدت انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته با پیروزی در خانه مالاگا در هفته پایانی لالیگا، برای سی‌و‌سومین بار قهرمانی در لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا را جشن گرفت.

کریستیانو رونالدو که گل نخست پیروزی ۲ بر صفر کهکشانی‌ها را زد اما در پایان بازی فرصت را مغتنم شمرد تا پاسخ آن دسته از هوادارانی که در طول فصل او را «هو» می‌کردند بدهد.

رونالدو گفت: مردم طوری درباره من حرف می‌زنند که انگار با یک مجرم طرفند در حالی که خودشان «هِر» را از «بِر» تشخیص نمی‌دهند. من قدیس نیستم اما شیطان هم نیستم. من تلویزیون نگاه نمی‌کنم چون اگر این کار را انجام می‌دادم با همه این چیزهایی که درباره‌ام گفته می‌شود، دیگر زندگی برایم باقی نمی‌ماند. آنها رونالدویی که در داخل زمین است و خارج از آن را با هم اشتباه می‌گیرند.

مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها در پایان درباره دلایل موفقیت رئال مادرید برای فتح لالیگا در این فصل تأکید کرد: من بسیار خوشحالم چون پایانی تماشایی برای فصل‌‌مان رقم خورد. این بهترین فصل ما در چند فصل اخیر بود و دلیل آن هم مدیریت هوشمند، کمک سرمربی و مشارکت همه بازیکنان حتی آنهایی که کمتر بازی کرده‌اند، بوده است.

ستاره شماره ۷ رئال مادرید در پایان درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا جایی که باید به مصاف یوونتوس برود هم تأکید کرد: می‌دانیم که کارمان در فینال کاردیف بسیار سخت خواهد بود اما الان می‌خواهیم از اولین قهرمانی‌‌مان در لالیگا بعد از ۵ سال لذت ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد د

      واقعا فاز آدمایی که رونالدو رو هو میکنن چیه؟! یعنی بهتر از رونالدو تو تیمتون میخاید؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج