adexo3
۵۴۰۶۹۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کیه لینی: رئال با ایسکو خطرناک‌تر می‌شود

به فینال لیگ قهرمانان نزدیک می شویم ولی هنوز مشخص نیست که زیدان در بازی پایانی مقابل یوونتوس قصد دارد از ایسکو استفاده کند یا گرت بیل.

ورزش سه: به فینال لیگ قهرمانان نزدیک می‌شویم، ولی هنوز مشخص نیست که زیدان در بازی پایانی مقابل یوونتوس قصد دارد از ایسکو استفاده کند یا گرت بیل.

بیش از یک ماه از مصدومیت گرت بیل می‌گذرد، ولی او به تازگی توانسته به تمرینات رئال بازگردد و همه چیز حکایت از آماده شدنش برای بازی فینال مقابل یوونتوس دارد. از طرفی دیگر ایسکو در غیاب بیل به قدری خوش درخشیده است که به عقیده بسیاری، نیمکت نشین کردن او بی انصافی خواهد بود.

کیه لینی: رئال با ایسکو خطرناک‌تر می‌شود

کیه لینی، مدافع مستحکم یوونتوس در همین رابطه گفت: «بیل و ایسکو بازیکنان بزرگ و تاثیرگذاری هستند که البته تفاوت‌های زیادی نیز بینشان وجود دارد.

نمی‌توان گفت که حضور کدام یک در فینال می‌تواند تاثیرگذارتر باشد و باید خودمان را برای هر شرایطی مهیا کنیم. به اعتقاد من ایسکو در یکی دو ماه گذشته روی بردهای رئال نقش مستقیم داشته و به خصوص خیلی از گل‌های رونالدو روی پاس‌های او به ثمر رسیده است و به همین دلیل در شرایط فعلی، رئال را با او خطرناک‌تر می‌بینم.»

کیه لینی افزود: «ما تمام ویژگی‌های رئال را آنالیز کرده ایم و باید بگویم که سرنوشت فینال را جزئیات رقم خواهند زد. نباید به رئال فضا بدهیم و باید مهاجمان این تیم را تا حد امکان محدود کنیم؛ دقیقا همان کاری که با بارسلونا انجام دادیم. ما برابر بارسا ثابت کردیم که راه مقابله با خطرناک‌ترین مهاجمان را بلدیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج