adexo3
۵۴۲۶۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دردسر مالی تازه برای پدیده مشهد و مهاجری

با وجود کمک مالی به تیم فوتبال پدیده مشهد بار دیگر معضل تازه‌ای در مسائل مالی این تیم به‌وجود آمد.

خبرگزاری میزان: با وجود کمک مالی به تیم فوتبال پدیده مشهد بار دیگر معضل تازه‌ای در مسائل مالی این تیم به‌وجود آمد.

رضا مهاجری بلافاصله بعد از پایان لیگ فصل قبل بار دیگر با تیم فوتبال پدیده مشهد به‌توافق رسید و سکان هدایت این تیم برای فصل بعد را هم در دست گرفت. این مربی اما در همان ابتدای کار شرط کرد که برای همکاری با آنها لازم است که با بازیکنان و مربیان این تیم تسویه حساب کنند. او مایل بود باشگاه، حداقل پول آن چند بازیکنی را که قرار است تمدید کنند و بمانند پرداخت کند.

وی بعد از این شرط و ارائه برخی برنامه‌ها راهی تهران و کلاس مربیگری حرفه‌ای شد و در این مدت به مسئولان تیم فرصت داد تا با حل مشکلات مالی خواسته وی را برآورده کنند. از این رو مسئولان باشگاه در جلسه‌ای با مسئولان رده بالای باشگاه از آنها کمک خواستند. در نتیجه از میان دارایی‌های تیم پدیده یکی از آپارتمان‌های این باشگاه که به قیمت بود در اختیار آنها گذاشتند تا از فروش آن بخشی از هزینه‌ها را تقبل کنند. از این رو پدیده‌ها با فروش آن در صدد حل مشکلات مالی برآمدند.

اما داستان از همین جا شروع شد؛ گویا خریدار ملک که تصور نمی‌کرد آپارتمان متعلق به شرکت پدیده باشد تا مرحله خرید رفت ولی وقتی متوجه شد که ملک متعلق به شرکت پدیده است مدعی شد تنها در صورتی پول می‌دهد که ملک به صورت کامل و قطعی به نامش زده شود. چرا که با توجه به مشکلات مالی شرکت پدیده نمی‌تواند اعتماد کرده و بخشی از پول را قبل از انتقال سند پرداخت کند.

به‌این ترتیب مشکلات مالی تیم پدیده وارد فاز تازه‌ای شد. چرا که حالا مسئولان این تیم باید در پی حل مسائل اداری انتقال این سند باشند. به‌هرحال انتقال این ملک که در حال حاضر جزو دارایی‌های تیم پدیده است دردسرهای خاص خود را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج