adexo3
۵۴۴۹۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهاجری: دنبال جذب ستاره نبوده و نیستیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: بر اساس نیاز‌های‌مان بازیکن جذب کردیم و دنبال بازیکن اسمی و ستاره نبوده و نیستیم.

خبرگزاری تسنیم: رضا مهاجری در مورد خرید‌های تیم پدیده در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی اظهار داشت: ابتدا سعی کردیم اسکلت تیم خود را حفظ و با جذب بازیکنان جدید تیم‌مان را تقویت کنیم. از این‌رو ۳ بازیکن جدید به خدمت گرفتیم.

وی افزود: با رفتن حسن جعفری به سپاهان، بابک حاتمی را در پست دفاع راست به خدمت گرفتیم چرا که اعتقادم این است که حاتمی یکی از دفاع راست‌های خوب فوتبال‌مان است و امیدوارم بتواند فصل آینده کمک زیادی به ما کند. مصطفی احمدی و امین قاسمی‌نژاد از دیگر خریدهای خوب ما هستند. در ادامه ۳ بازیکن لیگ برتری دیگر جذب خواهیم کرد تا تیم‌مان را تکمیل کنیم.

سرمربی پدیده خراسان در واکنش به این موضوع که به نظر می‌آید خرید‌های تیمش چندان چشمگیر نیستند و با این شرایط فصل آینده نمی‌توانند مدعی کسب سهمیه آسیا باشند، عنوان کرد: این‌طور نیست و ما بر اساس نیاز‌های‌مان خرید کردیم. بازیکنانی هم که جذب کردیم از توانایی‌های بالایی برخوردار هستند و در انتخاب آنها تردیدی نداشتیم. ضمن اینکه لازمه مدعی کسب سهمیه بودن جذب بازیکن شاخص یا ستاره نیست و اسم‌ها فوتبال بازی نمی‌کنند.

مهاجری ادامه داد: تیم ما در سال گذشته به اعتقاد خیلی از کارشناسان فوتبال خوبی ارائه می‌داد و اگر در برخی بازی‌ها نتایج بدی گرفتیم به خاطر اشتباهات و اشکالاتی بود که داشتیم. در خط حمله در استفاده از موقعیت‌ها بی‌تفاوت عمل می‌کردیم و ضعف‌هایی هم در دفاع داشتیم که اگر آنها را برطرف کنیم در فصل جدید یکی از مدعیان کسب سهمیه خواهیم بود. هر چند در فصل جدی شرایط تیم‌ها به شکلی است که به غیر از تیم‌های تازه لیگ برتری شده بقیه برای قهرمانی و کسب سهمیه بسته می‌شوند.

وی در مورد مشکلات مالی و مدیریتی که فصل پیش در پدیده وجود داشت و اینکه چه تضمینی است این مشکلات در فصل‌ آینده وجود نداشته باشد خاطرنشان کرد: وقتی صحبت از کسب سهمیه و نتایج خوب می‌شود در صورتی است که مشکلات فصل پیش را نداشته باشیم. با آمدن مدیرعامل جدید شرایط در تیم ما خیلی بهتر شده و کریمویی تا اینجای کار علاوه بر اینکه هر بازیکنی که خواستیم جذب کرده در حال تسویه حساب با بازیکنان است تا آنها با تمرکز بالا در تمرینات آماده‌سازی تیم شرکت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج