اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۴۳۳۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نیمکت قدرتمند، نقطه قوت رئال

رئال مادرید امشب در حالی مقابل یووه قرار خواهد گرفت که تیم دومش، نتایج بسیار درخشانی در این فصل گرفته و نیمکت بسیار قدرتمندی در اختیار زیدان است.

ورزش سه: رئال مادرید امشب در حالی مقابل یووه قرار خواهد گرفت که تیم دومش، نتایج بسیار درخشانی در این فصل گرفته و نیمکت بسیار قدرتمندی در اختیار زیدان است.

آخرین دیدار فصل برای دو تیم یوونتوس و رئال در حالی برگزار می‌شود که هر دو تیم در تمامی رقابت ها تا روزهای پایانی جنگیده اند و خستگی بر بازیکنان هر دو تیم غالب است. در چنین شرایطی، نیمکت قدرتمند یک تیم می‌تواند نقش تعیین کننده ای در نتیجه بازی ایفا کند، درست مثل بازی های پیشین رئال مقابل بایرن مونیخ که تعویض های زیدان حریف را فلج کرد و بازیکنان نیمکت نشین بسیار خوب ظاهر شدند.

نیمکت قدرتمند، نقطه قوت رئال

در حقیقت سرمربی فرانسوی امروز روی نیمکت خود، بازیکنانی مثل موراتا، آسنسیو، بیل، کواچیچ، واسکز و خامس را خواهد داشت که هر کدام می‌توانند نقش تعیین کننده ای در جریان بازی ایفا کنند. با این حال در آن سو آلگری بازیکنانی مثل مارکیزیو، لمینا، آساموا، استورارو و کوادرادو را روی نیمکت خواهد داشت که به وضوح دست زیدان برای تعویض ها بازتر خواهد بود.

بدین ترتیب اگر زیدان بتواند به خوبی از تعویض هایش استفاده کند می‌تواند شانس خود برای کسب پیروزی در این بازی را بالا ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج