اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۴۳۳۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تسویه ۸۰ تا ۱۰۰ درصد از قراردادها در استقلال

مدیرعامل آبی ها در رابطه وضعیت مالی این تیم می گوید با توجه به مشکلات و کمبودهای فراوانی که در فصل اخیر داشتیم توانستیم ۸۰ درصد از مبالغ مربوط به قراردادهای بازیکنان تسویه کنیم.​​​​​​​

ورزش سه: مدیرعامل آبی ها در رابطه وضعیت مالی این تیم می گوید با توجه به مشکلات و کمبودهای فراوانی که در فصل اخیر داشتیم توانستیم ۸۰ درصد از مبالغ مربوط به قراردادهای بازیکنان تسویه کنیم.​​​​​​​

سیدرضا افتخاری در نامه امروز خود که برای هواداران این تیم به نگارش درآورد و منتشر کرد در رابطه با مسائل مختلف این تیم به اظهارنظر پرداخت. موضوعات مالی یکی از مسائلی بود که مدیرعامل آبی ها درباره آن صحبت کرد و به نوعی با عیان کردن تسویه های حساب های مالی به برائت خود از هرج و مرج و بی برنامگی مالی در این باشگاه پرداخت.

او ابتدا درباره بدهی کلانی که در حساب این باشگاه انباشته شده است، او در این باره به رقم کلان بدهی استقلالی ها پیش از مدیریت خود پرداخت و از تبعات آن در دوره حضورش گفت: رقمی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی استقلال در زمان مدیریت من اتفاق نیفتاده است اما در این دوره مسئولیت، با تبعات سنگین آن مواجه شدیم.

افتخاری در رابطه با بدهی های مربوط به بازیکنان خارجی این تیم که از گذشته باقی مانده نیز گفت: تمام مطالبات تمام بازیکنان خارجی را پرداخت کردیم و در این میان تنها یک قسط که از پول قرارداد ساموئل باقی مانده است، در رابطه با پرو پئیچ نیز باید بگویم که پرونده این بازیکن به CAS ارجاع شده است و باید ببینیم در این باره چه تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

مدیرعامل استقلالی ها در رابطه با تسویه حساب های مربوط به قراردادها در این تیم گفت: برای اولین بار حداقل در سال های اخیر با همه مشکلات و کمبودها، قبل از پایان فصل ۸۰ درصد از تعهدات باشگاه در قبال بازیکنان و ۱۰۰ درصد برخی اعضای کادر را به آنها پرداخت کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج