adexo3
۵۴۴۱۵۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گل‌ محمدی: فعالیت ستارپور غیر قانونی است!

مربی سابق تیم ملی نوجوانان بوکس، گفت: خیلی از دوستانی که در حال حاضر زیر دست رئیس فدراسیون فعالیت می‌کنند با تصمیمات غلط به بوکس ایران و احمدناطق نوری ضربه می‌زنند.

خبرگزاری فارس: عیسی گل‌محمدی در مورد غیرقانونی بودن فعالیت سرپرست هیات بوکس استان تهران، گفت: متاسفانه ضعف مدیریت باعث شده کسی که شرایط سنی مناسبی ندارد به صورت غیرقانونی سرپرست هیات بوکس استان تهران شود؛ دلیل اینکه فدراسیون بوکس و اداره کل ورزش استان تهران هیچ تغییری در راس هیات بوکس استان تهران نمی‌دهد برای همه ما جای سوال دارد!

وی در ادامه، افزود: اسفند ماه سال گذشته قرار بود طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده بود مجمع انتخابات ریاست هیات بوکس استان تهران برگزار شود، اما با توجه به این که احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس از غیرقانونی بودن فعالیت سرپرست هیات بوکس استان تهران مطلع شد به هیچ عنوان حاضر به شرکت کردن در مجمع نشد و برگزاری مجمع لغو شد. تصمیم رئیس فدراسیون کاملاً منطقی بود، اما دلیل اینکه مدیرکل ورزش استان تهران و زیردست‌های رئیس فدراسیون چنین تخلف بزرگی را انجام می‌دهند چیست؟!

مربی سابق تیم ملی نوجوانان بوکس، گفت: محمد ستارپور بوکسور قابل احترامی برای ما است اما او به هیچ عنوان تجربه مدیریت را ندارد؛ متاسفانه هنوز از راه نرسیده رؤسای هیات‌های توابع و حوزه را تهدید می‌کند که در صورت برآورده نشدن خواسته‌هایش آنها را برکنار خواهد کرد. کجای ورزش ایران چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد که در هیات بوکس استان تهران تخلفات به این بزرگی در حال رخ دادن است. اگر ستارپور توانایی آوردن پول به هیات‌ بوکس استان تهران را نداشت نباید مسئولیت بوکس تهران را برعهده می‌گرفت. او مسئولیت هیات بوکس استان تهران را به صورت غیرقانونی برعهده گرفته و متاسفانه روسای هیات توابع را تهدید بر برکناری می‌کند. سرپرست هیات بوکس استان تهران خواسته‌های بسیار عجیبی از روسای هیات‌های توابع دارد و همه آنها را تهدید به برکناری می‌کند!

گل‌محمدی در مورد اینکه رفتارهای عجیب سرپرست هیات بوکس استان تهران را به رئیس فدراسیون اطلاع داده‌اند، گفت: رفتارهای ستارپور را به اطلاع رئیس فدراسیون بوکس رساندم و ناطق نوری بسیار از این موضوع ناراحت شد، اما متاسفانه زیر دست‌های او سرپرست هیات بوکس استان تهران را حمایت می‌کنند. این حمایت‌ها غیرقانونی است و نباید این روند ادامه داشته باشد. خیلی از دوستانی که در حال حاضر زیر دست رئیس فدراسیون فعالیت می‌کنند در جای خود قرار نگرفته‌اند و به هیچ عنوان کارنامه مدیریتی در ورزش را نداشته‌اند و همین تصمیمات غلط آنها به بوکس ایران ضربه می‌زند. آنها با تصمیمات اشتباهی که می‌گیرند مدیریت احمد ناطق نوری را زیر سوال می‌برند و ضربه بزرگی به رئیس فدراسیون می‌زنند. به نظر من باید وزارت ورزش و جوانان هر چه سریعتر به این موضوع ورود کنند.

وی در پایان صحبت‌های خود، عنوان کرد: طبق قانون افرادی که سن آنها زیر ۳۰ سال است نمی‌توانند مسئولیت هیات‌های استان‌ها را برعهده بگیرند این در حالی است که با حمایت برخی از افراد حاضر در فدراسیون محمد ستارپور با ۲۸ سال سن سرپرست هیات بوکس استان تهران است و این کار از ریشه غلط و غیرقانونی است. سوال همه ما این است که آیا افرادی مثل نهرودی، اردلان و بهنیا با این همه تجربه نمی‌توانند مسئولیت هیات بوکس استان تهران را برعهده بگیرند؟! چرا یک فرد جوان و بی‌تجربه به صورت غیرقانونی با حمایت برخی از افراد که اهدافشان مشخص است در راس هیات بوکس استان تهران فعالیت می‌کند؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج