adexo3
۵۴۹۴۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بوناچیچ: همیشه برای موفقیت می‌جنگم

بدون شک در جمع تیم‌های لیگ برتر، شاید تیم گسترش فولاد تنها تیم و باشگاهی باشد که کاملا به صورت خصوصی اداره می‌شود.

ایران ورزشی: بدون شک در جمع تیم‌های لیگ برتر، شاید تیم گسترش فولاد تنها تیم و باشگاهی باشد که کاملا به صورت خصوصی اداره می‌شود و شاید از جمله معدود تیم‌های کشورمان باشد که برای رسیدن به لیگ برتر تمامی مسیر‌های صعود را طی کرده و بدون داشتن حاشیه‌های آنچنانی در فوتبال کشورمان سال به سال سیر صعودی داشته است. با کناره‌گیری مدیریت و سرمربی گسترش فولاد پس از اتمام لیگ شانزدهم، خیلی زود گردانندگان و مالک اصلی باشگاه دست به کار شدند و نصیرزاده را به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کردند تا کماکان این تیم مبرا از هر گونه حاشیه و گمانه‌زنی‌ها بی‌سروصدا آغازگر فعالیت فوتبالی خود برای فصل هفدهم لیگ برتر باشد.

لوکا بوناچیچ همچنان جدى و مقتدر

لوکا بوناچیچ مربى کروات گسترش فولاد که دومین فصل حضورش در رأس هدایت آبى هاى تبریز از زمان ورودش به فوتبال ایران را تجربه مى کند، به جهت اخلاق و رفتار خاص منحصر به فردش، واکنش‌های سینوسی، پرخاشگری و عصبانیت‌های لحظه‌ای همواره به یک مربی مقتدر و خاص معروف بوده است.

با تمام این تفاسیر، این رفتارها، تنها یک روى کار حرفه‌اى لوکا به شمار مى‌رود؛ لوکا از آن دسته مربیانى است که چه در تمرین و چه در مسابقه، همواره جدى، دقیق، سختگیر و البته جاه طلب است و از کوچکترین قصور و کم کارى شاگردانش نمى گذرد.

لوکا: نتیجه‌ تلاش‌ها پایان فصل مشخص می‌شود

با شروع تمرینات مرتب و منظم تیم گسترش فولاد در زمین شماره 2 ورزشگاه اختصاصی خود، فرصتی شد تا پس از مشاهده 120 دقیقه تمرین، گفت‌وگویی را با سرمربی کروات گسترش داشته باشیم.

لوکا می‌گوید: «از حضور دوباره در تبریز و تیم سابقم بسیار خوشحالم چرا که گسترش فولاد یکى از حرفه‌اى‌ترین و منسجم‌ترین باشگاه هاى ایران است و سال هاست بدون حاشیه به فعالیت ورزشى خود ادامه مى دهد.»

لوکا بوناچیچ با تأکید بر عزم جدى خود و کادر فنى آبى‌هاى تبریز براى حضورى قدرتمندانه در لیگ امسال گفت: «براى حضور قوى و آماده‌تر در لیگ، تمریناتمان را زودتر از بقیه تیم‌ها آغار کرده‌ایم و طبق برنامه پیش بینى شده و گام به گام پیش مى رویم.» وی در بخش دیگرى از سخنان خود در پاسخ به سوالى در خصوص حضور مربى بدنساز اسپانیایی در تیمش توضیحاتی ارائه کرد: «مجستر یکى از بهترین مربیان بدنساز اروپاست و با پشتوانه سوابق همکارى‌اش با تیم‌هاى ملى اسپانیا و بارسلونا، خواهد توانست در آماده سازى اصولى و علمى بازیکنان به ما کمک کند.» سرمربى کروات گسترش فولاد همچنین از خریدهای این فصل ابراز رضایت کرد: «بازیکنان خوبى را به خدمت گرفته‌ایم و با اضافه شدن یکى دو بازیکن دیگر، تیم‌مان کامل خواهد شد.»

بوناچیچ در خاتمه در پاسخ به این سوال که چه جایگاهى را براى گسترش فولاد در لیگ هفدهم هدفگذارى کرده است، تصریح کرد: «من همیشه براى موفقیت تلاش می‌کنم و براى رسیدن به موفقیت از همه ابزارهاى موجود استفاده خواهم کرد و نتیجه این تلاش‌ها در پایان فصل مشخص مى شود.»

بدنساز بارسایی در کنار گسترشى ها

تمرینات پیش از فصل امسال گسترش فولاد تبریز یک تفاوت عمده و ویژگى بارز نسبت به سال هاى قبل دارد و آن، حضور بدنساز برجسته اسپانیایی در کنار آبى‌هاى تبریز است.

مارتین مجستر، مربى بدنسازى است که گفته مى شود با سابقه مربیگرى در تیم ملى اسپانیا و باشگاه بارسلونا و در مقطعى همکارى با کرانچار مربى فعلى سپاهان، این فصل با تشخیص و دعوت لوکا بوناچیچ راهى تبریز شده تا در کنار لوکا، بازیکنان گسترش فولاد را به مرز آمادگى ایده‌آل و مطلوب برساند.

طى روزهاى اخیر و همزمان با شروع تمرینات آماده سازى پیش از فصل آبى‌هاى تبریز، مارتین مجستر نقش ویژه‌اى در طراحى و اجراى تمرینات بدنسازى گسترشى‌ها داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج