اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۴۹۷۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حسینی: پیکان یک فرصت تازه برای من است

مجتبی حسینی مربی جدید پیکان معتقد است که در مجموع کسب رتبه چهارمی فصل گذشته همراه با ذوب آهن عملکرد خوبی بوده است.

ورزش سه: مجتبی حسینی سرمربی فصل گذشته تیم ذوب آهن که به تازگی به عنوان مربی تیم پیکان انتخاب شد، در مورد اینکه آیا در مجموع از عملکردی که در تیم ذوب آهن داشته رضایت دارد یا خیر، گفت: نتایجی که به دست آمد مشخص است؛ ما در جدول چهارم شدیم و ۴۶ امتیاز گرفتیم. فکر می کنم در مجموع عملکرد خوبی بود؛ البته تمام بچه ها و کادر فنی در این نتایج سهمیم بودند و من هم بخشی از آن بودم.

حسینی در خصوص اینکه آیا با توجه به کارنامه ای که به جا گذاشته از تصمیم مدیران ذوب آهن در کنار گذاشتنش از تیم ناراحت نشده، عنوان کرد: این مسائل جزئی از فوتبال است. در واقع ما کارمندهای باشگاه هستیم و نمی توانیم در این مورد نظری بدهیم. آن ها می توانند تصمیم بگیرند و ما باید کار خودمان را انجام دهیم. در این مدت تجربه های زیادی به دست آوردم و سعی می کنم همین راه را ادامه دهم تا بتوانم آن چیزی که یاد گرفتم را به جوانان هم یاد بدهم. مثل ذوب آهن که توانستیم جوانان زیادی را معرفی کنیم و در ادامه هم سعی می کنم همین کار را ادامه دهم.

سرمربی سابق ذوب آهن که به عنوان دستیار به کادر جلالی اضافه شده است، در خصوص اینکه آیا بازگشت به دستیاری در شرایطی که فصل گذشته به عنوان سرمربی فعالیت می کرده برای او سخت نیست، می گوید: من بیشتر از اینکه سرمربی باشم دستیار بوده ام؛ سعی می کنم از تمام این اتفاقات به عنوان یک فرصت استفاده کنم. من یک مربی حرفه ای هستم و باید کارم را به صورت حرفه ای دنبال کنم.

مجتبی حسینی در پایان درباره ی اینکه چرا پیکان را برای ادامه فعالیت خود انتخاب کرده، گفت: به نظرم پیکان تیم خوبی است؛ جو خوب و آرامی در این تیم حاکم است و دنبال حاشیه نیستند. ضمن اینکه من چند سال دور از خانواده ام بوده ام و دوست داشتم کنار خانواده باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج