اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۵۰۱۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کریمی: به درخواست کرانچار به سپاهان برگشتم

مربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص وضعیت سپاهان برای فصل جدید لیگ گفت: سپاهان هنوز جای کار دارد تا شکل و شمایل یک تیم مدعی را به خود بگیرد.

ایسنا: محمود کریمی در حاشیه نخستین تمرین آماده‌سازی تیم فوتبال سپاهان برای حضور در لیگ هفدهم، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درست است که تازه شروع کردیم فکر می‌کنم سپاهان هنوز جای کار دارد تا شکل و شمایل یک تیم مدعی را به خود بگیرد البته برای شروع خوب بود و امیدوارم سپاهان این فصل پایان خوبی هم داشته باشد.

وی افزود: برخی بازیکنان لیست کرانچار جذب شده و بعضی هم جذب نشده‌اند. مشکلی هم با بازیکنانی که قرادادشان به اتمام رسیده داریم که اگر قرارداد خود را تمدید نکنند کمی به مشکل برمی‌خوریم و تیم ناقص می‌شود.

کریمی در خصوص حضور مجدد در ترکیب کادر فنی سپاهان گفت: از نظر فنی از تیم دور بودم ولی من جزء خانواده سپاهان هستم. مدتی بازیکن سپاهان بودم و بعد مربی شدم و بعد هم هوادار و الان دوباره مربی شدم. با شناختی که از کرانچار داشتم دوباره به تیم برگشتم و امیدوارم برای سپاهان مثمرثمر باشم.

وی مشغله کاری را دلیل غیبتش در ۶ بازی پایانی فصل گذشته عنوان کرد و خاطر نشان کرد: کمی مشغله داشتم و از کرانچار اجازه گرفتم که نباشم. البته کرانچار به من گفت اصراری ندارم در این ۶ بازی در سپاهان باشی ولی اگر ماندم دوست دارم برگردی که من هم اطاعت کردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج