۵۵۰۲۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حسینی: مردم آذربایجان حلالم کنند

مدافع جدید تیم سپیدرود رشت می‌گوید که برای پیوستن به این تیم حساب همه چیز را کرده است.

خبرگزاری تسنیم: سید محسن حسینی درباره پیوستنش به تیم سپیدرود رشت، اظهار داشت: به هر حال پیشنهادی بود که از سپیدرود رسید و من هم بعد از بررسی که انجام دادم، در نهایت تصمیم گرفتم به این تیم بیایم. پیشنهاد گسترش فولاد هم بود، اما در نهایت بین اینجا (سپیدرود) و آنجا (گسترش فولاد)، اینجا را انتخاب کردم.

وی افزود: سپیدرود فاکتورهای دیگری هم برای من داشت. از جمله اینکه ما اصالتاً گیلانی هستیم و برادرم هم دو، سه سالی اینجا بود. من ۹ سال در تبریز بودم، اما فکر می‌کنم نیاز به یک تغییر فضا داشتم. همه این‌ها را با هم حساب کردم، نوشابه و سالاد هم کنارش داشتم و در آخر به سپیدرود آمدم!

بازیکن تیم سپیدرود رشت با اشاره به جدایی‌اش از تیم گسترش فولاد، خاطرنشان کرد: هر چقدر از خوبی ساختار باشگاه گسترش فولاد و پتانسیل فوتبال تبریز بگویم، کم است. اولویت اصلی من مسائل مالی نبود. لوکا هم به من محبت داشت و جزو اولین نفرات به من گفت که بیا قراردادت را تمدید کن، اما من در نهایت «دو، دو تا چهار تا» کردم و به سپیدرود آمدم.

حسینی به تمجید از عملکرد تیم سپیدرود در فصل نقل‌وانتقالات پرداخت و یادآور شد: برعکس تیم گسترش فولاد، سپیدرود امسال به‌سرعت یارگیری می‌کند. این تیم اسکلت سال قبل خودش را حفظ کرده و امسال هم بازیکنان خوبی به خدمت گرفته است. حمایت‌های مردمی هم سپیدرود انجام می‌شود که خیلی می‌تواند موثر باشد.

وی در پایان گفت: من چند سال به‌خوبی و خوشی در کنار مردم تبریز زندگی کردم و روزهای خوبی با آنها داشتم. امیدوارم مردم آذربایجان اگر بدی از من دیدند، حلال کنند. برای تراکتورسازی و گسترش فولاد آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که موفق باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج