اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۵۱۳۱۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قلعه نویی: حضور در اصفهان برایم افتخار است

سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: حضور در اصفهان برای من افتخار است و من خوشحالم دوباره به اصفهان بازگشتم.

خبرگزاری تسنیم: امیر قلعه‌نویی دقایقی پیش در مراسم معارفه خود در جمع بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به حضورش در شهر اصفهان اظهار داشت: در ابتدا ایام قدر و شبهای سرنوشت را گرامی می‌دارم و امیدوارم در این شب‌ها سرنوشت خوبی برای همه مردم ایران و شیعیان نوشته شود و از همه می‌خواهم که به احترام کارگران زحمت‌کش ذوب‌آهن قیام کرده و صلوات بفرستند.

وی با بیان اینکه اگر امروز ما موفق هستیم به این دلیل است که این کارگران در ذوب‌آهن حضور دارند، تصریح کرد: زمانی که سپاهان بودم گفتم ۴۰ درصد مدال‌های ایران در اصفهان است، برای من حضور در اصفهان افتخار است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به حضورش در شهر اصفهان و قرارداد با باشگاه ذوب‌آهن افزود: من هنوز قرارداد خود را با باشگاه ذوب‌آهن امضا نکرده‌ام اما امروز تنها ۲ چیز خواستم. با بی‌پولی می‌شود کار کرد اما با افکار کوچک نه. در ابتدا از مسئولان باشگاه خواستم تیم را حفظ کنند و در درجه بعد، نفرات درخواستی را جذب کنند تا بتوانیم به جایگاه واقعی ذوب‌آهن دست پیدا کنیم.

قلعه‌نویی با بیان اینکه هنوز با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد مالی نبسته‌ام، ادامه داد: من هیچ گاه بدون مطالعه جایی نمی‌روم و شرایط را در ذوب‌آهن خوب دیده‌ایم؛ همانطور که به ساکت در سپاهان گفته بودم به دنبال تأثیر‌گذاری هستم و به نظرم بازیکنان ما باید ریاضت بکشند.

وی افزود: رونالدو می‌گوید تا کنون ساعت ۱۱ شب را ندیده‌ام پس باید سخت کار کنیم تا سرنوشت خوبی برای ما رقم بخورد و با توجه به این موضوع، آینده را خوب می‌بینم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه من از باخت بدم می‌آید، افزود: به لطف خدا در کارنامه خود ۵ قهرمانی دارم و باید به قدری تلاش کنیم که فوتبال زیبا و اخلاق مدار داشته باشیم.

قلعه‌نویی درباره محور برنامه‌هایش گفت: محور کار من بها دادن به جوانان است و اگر بین بازیکن جوان و با تجربه ۱۰ درصد اختلاف باشد، بازی را به بازیکن جوان می‌دهم.

وی اضافه کرد: از هواداران و مردم تبریز تشکر می‌کنم و از یحیی گل‌محمدی و حسینی نیز تشکر می‌کنم و امیدوار هستم که پیشکسوتان ذوب‌آهن ما را تنها نگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو رو خدا ذوب آهن و مثل تراکتور نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج