adexo3
۵۵۳۳۳۷
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

چه شد که ابراهیمی، بدون حاشیه تمدید کرد

در چند سال گذشته رسم بر این بود تا به اینجای فصل نقل و انتقالات می رسیدیم، یکی از معضلات استقلال و هوادارانش، تمدید قرارداد امید ابراهیمی باشد.

شفقنا ورزشی: در چند سال گذشته رسم بر این بود تا به اینجای فصل نقل و انتقالات می رسیدیم، یکی از معضلات استقلال و هوادارانش، تمدید قرارداد امید ابراهیمی باشد.

بازیکنی که فصل قبل تا آستانه امضای قرارداد با سپاهان رفت اما وقتی متوجه شد دیگر خبری از پول های نجومی در این مجموعه نیست ، به تهران آمد و یک قرارداد بسیار خوب با استقلال به مدت یکسال منعقد کرد.

امسال هم تصور می شد که بازی جدید امید ابراهیمی برای افزایش رقم قرارداد به زودی آغاز می شود اما او خیلی آرام و بدون حاشیه به ساختمان باشگاه آمد، قراردادش را با رقمی کمتر از فصل قبل امضا کرد و رفت. خب دلیل این عقینشینی چه بوده است؟ دو روز قبل یکی از پزشکان نزدیک به باشگاه استقلال خبر خاصی را به یکی از خبرگزاری ها داد. او مدعی شد مصدومیت کهنه ابراهیمی که از یکی دوماه ماه قبل گریبان او را گرفته است دیگر به این سادگی ها درمان نمی شود.البته عنوان شد او می تواند عمل جراحی نکند اما بعد از چند بازی ناگهان باز این مصدومیت سراغش می آید و مشخص نیست چه زمانی برای مداوا لازم است. از این رو بهترین راهکار برای تیم پزشکی آبی ها،عمل جراحی است.

ابراهیمی بدون شک با این وضعیت نمی توانست پای میز مذاکره با هیچ تیمی بنشیند.نه داخلی ها و نه تیم های خارجی حاضر به امضای قرارداد با بازیکنی نیستند که معلوم نیست بعد از عمل چه زمانی به صورت کامل خوب و آماده می شود.اما منصوریان به خاطر در اختیار داشتن چشمی و نورافکن در پست هافبک دفاعی چندان روی این مسئله حساس نشد و به مدیریت باشگاه گفت در هر صورت به امید ابراهیمی نیاز دارد.

در چنین مواقعی مدیربرنامه، خود بازیکن وهمچنین پزشک تیم کمترین زمان را برای بهبود او در نظر می گیرند و با این وجود گفته شده او احتمالا پنج هفته اول لیگ پیش رو را غایب خواهد بود. اما احتمال اینکه تا نیمفصل هم به صورت کامل آماده نشود، وجود دارد.چرا که ابراهیمی نمی خواهد ریسک کند و در سال جام جهانی قبل از خوب شدن کامل پا به میدان بگذارد.
او یکی از معدود استقلالی های مد نظر کی روش است که حتی قبل از مصدومیت فرصت بازی در تیم ملی را هم پیدا کرد. از این رو بعید است دست کم تا اواخر نیمفصل امید ابراهمی بعد از عمل جراحی حاضر به خطر کردن و حضور در میدان مسابقه باشد. البته همانطور که عنوان شد با حضور روبه چشمی و امید نورافکن در آن منطقه در زمین،دست منصوریان برای بازی همچنان با دو هافبک دفاعی باز است و مشکل چندان زیادی را از این حیث متحمل نمی شود.

دلیل اصلی توافق زودهنگام ابراهیمی و استقلال همین مصدومیت کهنه بود تا برای نخستین بار موجب شد این هافبک مازنی بدون ایجاد حاشیه و شرط گذاری با آبی ها برای یکسال دیگر تمدید کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سادی

      کجاش بدون حاشیه بود. اخرین بازیکن بود که تمدید کرد یکی گرون ترین بازیکنان لیگ شد

    • بدون نام

      آرررره شما راست میگی.

    • بدون نام

      بدون شرط ؟؟؟؟؟
      طرف 2.7 میلیارد تومن گرفته دیگه چه شرطی دارد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج