adexo3
۵۵۶۲۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رکورد تماشاگر در جام کنفدراسیون‌ها

پرتماشاگرترین و کم‌تماشاگرترین دیدارهای جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ روسیه با اعلام آمار و ارقام دقیق از سوی کمیته سازماندهی این رقابت‌ها مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم: پرتماشاگرترین و کم‌تماشاگرترین دیدارهای جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ روسیه با اعلام آمار و ارقام دقیق از سوی کمیته سازماندهی این رقابت‌ها مشخص شد.

در مجموع دیدارهای مرحله گروهی جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه که از شنبه هفته گذشته با شرکت 8 تیم در 2 گروه 4 تیمی به میزبانی شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، کازان و سوچی آغاز شده بود 449 هزار و 599 تماشاگر در ورزشگاه‌ها حضور یافتند.

در مرحله گروهی ۱۲ بازی برگزار شد که دیدار تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و نیوزیلند در ورزشگاه سن پترزبورگ پرتماشاگرترین بود. ۵۶ هزار و ۲۹۰ تماشاگر این بازی را از نزدیگ نظاره‌گر بودند که با برتری ۴ بر صفر پرتغالی پایان یافت.

در رده دوم پرتماشاگرترین دیدارهای مرحله گروهی جام کنفدراسیون‌های 2017 بازی تیم‌های ملی روسیه و نیوزیلند در افتتاحیه این رقابت‌ها در ورزشگاه سن پترزبورگ با 50 هزار و 251 تماشاگر قرار گرفت. در این بازی روس‌ها با 2 گل نیوزیلند را شکست داده بودند.

در مجموع نیز ۱۳۴ هزار و ۵۹۵ تماشاگر بازی‌های روسیه میزبان را در ورزشگاه‌ها نگاه کردند.

رویارویی نیوزیلند با مکزیک کم‌تماشاگرترین بازی جام کنفدراسیون‌ها با حضور 25 هزار و 133 نفر در ورزشگاه شهر سوچی معرفی شد. مکزیک در این بازی با نتیجه 2 بر یک پیروز شده بود.

تیم‌های ملی پرتغال، مکزیک، آلمان و شیلی از گروه‌های A و B به مرحله نیمه‌نهایی جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ روسیه صعود کردند. در این مرحله آلمان با مکزیک بازی می‌کند و پرتغال به مصاف شیلی می‌رود.

دیدار فینال 11 تیر ماه سال جاری در ورزشگاه سن پترزبورگ برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج