adexo3
۵۶۶۵۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

علامت سوال بزرگ ماتئوس درباره خامس

ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان به ستایش از خرید جدید بایرن پرداخت و یک سوال بزرگ درباره این بازیکن کلمبیایی مطرح کرد.

ایسنا: ‌به نقل از کیکر، خامس رودریگس را باید خرید بزرگ بایرن مونیخ در فصل جابه جایی تابستانی داشت. این بازیکن کلمبیایی نیمکت نشینی در رئال را تحمل نکرد و تصمیم گرفت با قرارداد دو ساله و به صورت قرضی پیراهن بایرن را بر تن کند تا بار دیگر شاگرد کارلو آنچلوتی شود.

لوتار ماتئوس، ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان و بایرن مونیخ به ستایش از رودریگس پرداخت و او را خریدی با کیفیت و خوب برای بایرن مونیخ دانست.

این ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان، گفت‌: بایرن بازیکنی بسیار خوب و با کیفیت را جذب کرد و اطمینان دارم که سطح کیفی این تیم با آمدن خامس بیشتر خواهد شد. او ۲۶ سال سن دارد و با زدن شش گل بهترین گلزن جام جهانی شد.

ماتئوس در پایان سخنان خود، ‌اضافه کرد: رودریگس یک هافبک توانا با شم گلزنی بسیار بالا است. او گل های زیبایی به ثمر می رساند. با آمدن رودریگس یک علامت سوال بزرگ وجود دارد و آن این که کارلو آنچلوتی او را به مولر ترجیح می‌دهد یا نه. این دو بازیکن در یک پست بازی می‌کنند و برای خود من جالب است که کدام یک از آنها در ترکیب اصلی به میدان می‌روند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج