اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۶۷۳۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بلوتی، از نسل گلادیاتورها

چلسی مانند میلان، یونایتد و چند تیم دیگر به آندره‌آ بلوتی چشم دوخته اما تاکنون تورینو به هیچ کدام از پیشنهادات رسیده برای این مهاجم بااستعداد ایتالیایی پاسخ مثبت نداده.

آی اسپورت: چلسی مانند میلان، یونایتد و چند تیم دیگر به آندره‌آ بلوتی چشم دوخته اما تاکنون تورینو به هیچ کدام از پیشنهادات رسیده برای این مهاجم بااستعداد ایتالیایی پاسخ مثبت نداده. میان مهاجمانی چون او، موراتا و اوبامیانگ به یک پازل در فوتبال اروپا تبدیل شده‌اند که هر کدام باید در جای خود قرار بگیرند و اینگونه تکلیف تیم‌هایی چون میلان و چلسی که این روزها مشتاقانه‌تر از سایر تیم‌ها به دنبال مهاجم هستند، مشخص می‌شود.

چلسی پس از ناکامی در جذب لوکاکو طی روزهای گذشته با بالا گرفتن شایعه علاقه بلوتی به حضور در میلان مواجه شده که در صورت تبدیل شدن این شایعه به واقعیت، آنها دیگر چاره‌ای جز انتخاب میان موراتا و اوبامیانگ ندارند. بنا بر گزارش کالچیومرکاتو بلوتی در میان بازیکنانی قرار دارد که میلان برای تکمیل پروژه تحول خود و در ادامه خریدهای جاه طلبانه‌اش به سراغ او رفته تا در صورت توافق با باشگاه تورینیو، این مهاجم 23 ساله هشتمین خرید تابستانی روسونری لقب بگیرد.

پیوستن بلوتی به میلان، آنتونیو کونته را در کمتر از یک ماه تا آغاز لیگ برتر و اولین بازی مقابل برنلی در دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته با مشکلات زیادی روبرو می‌کند. این در حالی است که به دیگو کاستا گفته شده تا به دنبال تیم جدیدی باشد و او هم این روزها با پیراهن اتلتیکومادرید در همه جا حضور پیدا می‌کند. در عین حال دام سولانکه به لیورپول پیوست و تامی آبراهام راهی سوانسی شد تا دیگر گزینه‌های آبی‌های لندن از چنگ این تیم خارج شوند. این بدان معناست که میچی باتشوایی که تا آخرین روزهای فصل قبل بازی به او نمی‌رسید، اکنون تنها مهاجم قابل اتکا و شناخته شده کونته و چلسی است.

بلوتی، از نسل گلادیاتورها

چند روز قبل که بلوتی با پیراهن فصل جدید تورینو عکس نینداخت، پیش‌بینی شد که این مهاجم تیم ملی ایتالیا به چلسی و استامفوردبریج نزیک شده اما مالکان ثروتمند چینی میلان معادلات این ترانسفر را بهم زدند. حالا مهاجمی که در فصل گذشته برای تیمی که در رده نهم کالچو ایستاد، 26 گل و 7 پاس گل داد در آستانه پیوستن به میلان و ماندن در ایتالیا قرار دارد. لئوناردو بونوچی که چند روز قبل با یک انتقال جنجالی از یوونتوس راهی میلان شد معتقد است که می‌تواند بلوتی که بازیکن مورد علاقه پسرش است را به میلان بیاورد. در حال حاضر میلان 35 میلیون پوند به علاوه گابریل پالتا و امبایه نیانگ را به تورینو پیشنهاد داده که بعید نیست در همین ساعات آینده مورد پذیرش این تیم قرار بگیرد.

او کیست؟ بلوتی در ۲۰ دسامبر ۱۹۹۳ در شهر کوچکی به نام کالسیناته در شمال استان لبماردی متولد شده است. از بچگی دوستانش لقب ایلگالو یا خروس را به دلیل شباهتش با این حیوان به او داده بودند. پس از یک دوران ناوفق با آتلانتا، وقتی سیزده سال داشت به تیم آلبیونولفه پیوست و در سال ۲۰۱۱ برای اولین بار برای این تیم در سری B به میدان رفت. در سال ۲۰۱۳ به طور قرضی راهی پالرمو شد و در همان بازی اول برای کایلی لافرتی یک پاس گل فراهم کرد. بلوتی کمک کرد تا در همان فصل پالرمو به دسته بالاتر بیاید اما سال بعد در ترکیب تیمش جایی پیدا نکرد. در آگوست ۲۰۱۵ تورینیو با ۶ میلیون پوند برای بدست آوردن او هزینه کرد. در فصل اول حضورش در این تیم ۱۲ گل زد و فصل قبل رکورد شگفت انگیز ۲۸ گل در سری‌آ را بر جای گذاشت. در ماه ژانویه او در هفت دقیقه توانست هت تریک کند و به اولین بازیکن زیر ۲۴ سال پس از آندری شوچنکو در سال ۲۰۰۰ تبدیل شد که توانسته در لیگ ۲۴ گل به ثمر برساند. بلوتی برای تمامی رده‌های سنی تیم ملی ایتالیا بازی کرده است.

میلان با پول بیشتر

بلوتی با رقم ۸۷ میلیون پوند قیمت گذاری شده اما این برای تیم‌هایی است که خارج از کالچو بازی می‌کنند. چلسی از همان ابتدا بی علاقگی خود را با قیمت گذاشته شده، نشان داد. مسئولان تورینو حاضر هستند تا او را به میلان واگذار کنند اما با مبلغ بیشتر از آنچه که میلانی‌ها پیشنهاد کرده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج