اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۶۹۲۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیرس: هواداران آرسنال به لاکازات زمان بدهند

هافبک فرانسوی سابق آرسنال با حمایت از هموطنش پرداخت و توصیه‌ای به هواداران تیم سابقش کرد.

ایسنا: ‌به نقل از دیلی میرور، آرسنال که فصل گذشته نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد، حالا فصل دشواری را با آرسن ونگر خواهند داشت. آنها به همین منظور آلکساندر لاکازات، مهاجم لیون فرانسه را توانسته به خدمت بگیرند.

روبرت پیرس درباره حضور هموطنش که با ۵۲ میلیون پوند به آرسنال آمده، گفت‌: من خوشحالم که لاکازات تصمیم گرفت که به لیگ برتر بیاید. او باید این را بداند که لیگ برتر با لیگ فرانسه خیلی فرق می‌کند. این جا بازی‌ها سخت و فیزیکی است و مهاجم را کاملا به چالش می‌کشد. او کار دشواری پیش رو دارد ولی با این حال من امیدوارم که بتواند در اولین فصل حضورش خوش بدرخشد. هواداران آرسنال باید به او زمان بدهند تا بتواند خودش را با فضای لیگ برتر وفق دهد. در لیگ برتر هر جلسه تمرین مثل یک بازی فوتبال است و این برای بازیکنی که تازه شرایط حضور در این لیگ را تجربه می‌کند کمی غافلگیر کننده است.

هافبک سابق توپچی‌های لندن در ادامه‌، ‌اضافه کرد: من معتقد هستم که آرسن ونگر نقش بسیار مهمی را برای او در نظر گرفته است. در حال‌ حاضر مهاجمان بسیار خوبی در این تیم حضور دارند که کاملا دست مربی را باز می‌گذارند تا برای بازی‌های مختلف و البته شرایط گوناگون بتوانند از مهاجمان خودش به بهترین شکل ممکن استفاده کند و در طول فصل ریتم تیم حفظ شود.

لاکازات در حالی به تیم آرسنال‌ پیوست که توانسته در مدت کم حضورش در این تیم موفق عمل کند. او در حال‌ حاضر به همراه سایر بازیکنان آرسنال در اردوی پیش فصل چین حضور دارد و قرار است به زودی نیز در دیدار دوستانه به مصاف چلسی برود.

پیرس در پایان صحبت‌های خود گفت‌: کار آرسنال نباید در فصل نقل‌ و انتقالات تابستانی به اتمام برسد، به نظرم باید یکی، دو بازیکن جدید دیگر جذب آرسنال شوند و من امیدوارم که یکی از این بازیکنان لمار، بازیکن موناکو باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج