adexo3
۵۷۱۲۷۶
۲۲ نظر
۵۰۰۲
۲۲ نظر
۵۰۰۲
پ

رهبري‌فرد: مهران مديری بايد مديرعامل پرسپوليس شود

حالا كه سر و صداي بعضي از بازيكنان از مدل مديريتي علي‌اكبر طاهري بر باشگاه پرسپوليس درآمده، بهروز رهبري‌فرد نيز يكي از آن مصاحبه‌هاي معروف خود را انجام داد و حرف‌هاي تندي به زبان آورد.

خبرورزشی: حالا كه سر و صداي بعضي از بازيكنان از مدل مديريتي علي‌اكبر طاهري بر باشگاه پرسپوليس درآمده، بهروز رهبري‌فرد نيز يكي از آن مصاحبه‌هاي معروف خود را انجام داد و حرف‌هاي تندي به زبان آورد. او ابتدا به ما گفت: «من از مديران دولتي خواهش مي‌كنم بنده را مدير يكي از مهم‌ترين بخش‌هاي صنعتي كنند. مي‌توانم وزير يا رئيس كارخانه ذوب‌آهن اصفهان يا فولاد ماهان سپاهان باشم. جايي كه پول باشد و من فقط بروم پشت ميز مديريتي‌‌اش بنشينم و مثل طاهري در پرسپوليس، مديريت كنم! اين مدل مديريت كه كاري ندارد، هر جا پول باشد، هر كسي مي‌تواند مديريت كند و كار سختي نيست. فكر نكنيد طاهري شاهكار كرده است.»

او اضافه كرد: «طاهري آن قدر بد عمل كرد كه بالاخره صداي بازيكنان را درآورد. بازيكناني كه انصافاً عملكرد خوبي داشتند و قهرماني جديد پرسپوليس را بايد به نام آنها و حضور برانكو نوشت. مدير باشگاه بايد درآمدزايي كند نه اينكه فقط با بوقچي‌ها عكس بيندازد و مدير باشگاه در فضاي مجازي باشد. آقاي مهران مديري بابت ساخت فيلم سينمايي ساعت ۵ عصر، ۲۰ ميليارد درآمدزايي كرده، آن هم فقط از يك يا دو شركت. اين فيلم فقط دو ماه روي پرده است و سپس به شبكه ويدئويي خانگي مي‌رود تا كنار فيلم‌هاي علي انصاريان به فروش برسد! با اين حساب من از وزير ورزش خواهش مي‌كنم مهران مديري را مديرعامل باشگاه پرسپوليس كند. مديري را جانشين طاهري كنند و مهران غفوريان يا جواد عزتي هم جانشين تركاشوند شوند! به خدا مردم اين مديران را بيشتر از طاهري و تركاشوند دوست دارند.»

رهبري‌فرد افزود: «در قهرماني فصل قبل پرسپوليس، كمترين سهم ممكن مربوط به مديريت باشگاه بود. به طاهري پول كلان دادند و گفتند لطفاً اينجا بنشين و مديريت كن، باز هم پول كم آورد و بازيكنان را عصباني كرد. مهدي طارمي ستاره تيم است اما جگرش را خون كردند. آن از بازي‌هايي كه براي دادن رضايتنامه به مهدي ايجاد كردند و اين هم از جريمه‌هاي چپ و راست قبل از شروع ليگ. اين بازيكن چطور بايد به ليگ برود؟ من مي‌گويم هواداران پرسپوليس بايد باهوش باشند و در اين شرايط، اگر موفقيت و قهرماني دوباره مي‌خواهند، از طارمي حمايت كنند. يادتان نرود طارمي بايد براي تيم گل بزند و بازي كند نه طاهري!»

كاپيتان پيشين پرسپوليس گفت: «طاهري فقط مدير فضاي مجازي باشگاه است. چپ و راست عكس از خودش منتشر مي‌كند. سايت باشگاه پرسپوليس شده آلبوم عكس ايشان! هيأت مديره هم كه كشكي است. همه جلسات دو نفره است و تصميمات هم يك نفره گرفته مي‌شود. مردم بايد چشم‌شان را باز كنند. به خدا جمع و جور كردن پرسپوليس هيچ كاري ندارد به شرط آنكه چند مدير بسيار خوب و بانفوذ را به باشگاه بياورند. طاهري مدير خوبي بوده اما در بخش تأمين قطعات پرايد و پژو ۴۰۵، او در فوتبال نمي‌تواند موفق باشد! با اين وضعيت برانكو و بازيكنان دلسرد مي‌شوند و اين موضوع در آينده براي تيم، تبعات دارد.»

رهبري‌فرد در نهايت گفت: «خدا به داد پرسپوليس با اين مديريت برسد. بازيكنان را آزار مي‌دهند كه به اهداف‌شان برسند. همين بازيكن اگر نتيجه نگيرد، هوادار شاكي مي‌شود و پرسپوليس برمي‌گردد به بدترين دوران خود. باشگاه، مدير درست و حسابي مي‌خواهد نه كساني كه فقط خوب حرف بزنند. پرسپوليس در ليگ اول بدون اينكه مديري داشته باشد، قهرمان شد. باور كنيد قهرماني هيچ ربطي به مديريت ندارد آن هم مديري مثل طاهري كه با اسپانسر آمده و بدون اسپانسر نمي‌تواند درآمدزايي كند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      مهران مدیری که استقلالیه

      پاسخ ها

      • کیسه کش

        مهران مدیری اصلا فوتبالی نیست

    • بدون نام

      و بازم روزنامه زرد خبر ورزشی
      اگه بخواید مطالب این زردنامه رو منتشر کنید اخبارغ داغ رو حذف میکنم

    • هیس

      آقای پیشگو هرکی جای تو بود دیگه درمورد فوتبال حرف نمیزد

      پاسخ ها

      • شاغلام

        واقعا

    • بدون نام

      مهران استقلالیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا اتشبیار معرکه نشید پیشکسوت

    • شاغلام

      بهروز بشین سر جات

    • بدون نام

      مهران مدیری رو با طاهری مقایسه میکنی به نظرم مشکل شما جایی دیگه است بهروز جان ما حاشیه نمیخواهیم دوم این خبرها رو از کجا میارید دروغ گوها

    • امید

      اقای رهبری فرد دیگه بی انصافی نکن.ما هم بچه نیستیم وهم بازهای تو را دیدیم و هم حاشیه هاتو.لااقل طاهری دو تا ورزشگاه برای تمرین تیم از ارگانها گرفته و خیلی هم براشون خرج کرده و حتی منصوریان هم به امکانت پرسپولیس اشاره کرده. اقای رهبری فرد متاسفانه تو ایران تو بیشتر تیمها بازیکنان باند تشکیل میدن که یک نمونش هم خود شما هستین.اقای رهبری فرد ماهم میدونیم اقای طارمی ستاره هست (درخراب کردن موقعیت )
      ولی چون با تیم قرار داد داشت به زور هم که شده باید در تمرینات حضور داشت.دوما در تمام دنیا از انتقال بازیکن به سایر باشگاهها پول بدست می ارن و این حق مدیریت باشگاهه.خواهشا تیم را به حاشیه نبر با این کارات.

    • ارتش سرخ

      بنده خدا راست میگه واقعیت همینه ولی از قدیم گفتن حرف حق تلخه هوادارای عزیز باهوش باشید چرا همیشه بایدوقتی متوجه واقعیت بشیم که کار از کار گذشته باشه طاهری در مواردی خوب وحتی عالی بوده اما روش اون دربلند مدت جواب منفی میده چون داره به بازیکنا ظلم میکنه ازشون بردگی میکشه وحقوقشون نمیده اون هم از بازیکن هم از هوادار سوء استفاده میکنه و اونها رو رو در روی هم قرار میده وکار خودشو پیش میبره،( تفرقه بنداز وحکومت کن) بهوش باشید بازیکنا شدن مثل گلادیاتور های قدیم که امثال طاهری سر جونشون قمار میکنن وما هم تماشاچیانی هستیم که فقط عاشق نبردهای خونین هستیم ومرگ وزندگی گلادیاتورای نگون بخت برامون اهمیتی نداره / درپایان طاهری اونقد که فکر میکنید صاف وساده نیست ،،هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره،هوادار باهوش باش

    • بدون نام

      مهران استقلالیه های بهروز

    • جی بات ترا بلوچستان

      آره جون خودت.نمیدونم چ دست ردی به سینه ی این آقا خورده،ک مدیر بی حاشیه ای مثل طاهری رو موردآماج حملات خودش قرار داده/حالا ک بازیکنی مثل طارمی به خاطر رفتار غیرحرفه ای اش در زمان بدنسازی غیبت میکنه وطبعا هم باید جریمه بشه حالا ک جریمه شده از حسن رفتار طاهری سواستفاده میکنه ومیخواد جلوی هوادارا قرارش بده واین هم برای امثال رهبری ک دستش از پرسپولیس کوتاهه فرصتی شده ک باامثال طارمی ها هم نوا بشه/اما اینو بدونند ک هوادار هوشیاره

    • سالاری

      راستی چی شد تا دیروز که همه از مدیریت او تعریف می کردین .انصافا مدیر کم حاشیه ای بوده.تو فضای مجازی از مدیران قبلی کمتر بوده

    • amir

      اگه طارهری مدیر نبود با اون گندایی که مدیرای قبلی زده بودن از نقل و انتقالات محروم بودیم و ضمنا بهترین بازیکنا نمیومدن تیممون,چرت نگو لطفا

    • پرسپولیسی هزار آتیشه

      ولی به نظر من طاهری فوق‌العاده هس بخاطر اینکه چند تا پرونده رو تو فیفا بسته

    • لفته زهرونی

      اقای رهبری فرد دلش بخال پرسپولیس نسوخته دنبال پست ومقام هستش یادمان هست زمان شما همش بزن زیرش بود نمیخواد نظر بدی لطفا

    • بدون نام

      اقای رهبری فرد شما لطف کن به جای خودت حرف بزن مردم خودشون زبون دارن شمالطف کن از اب گل الود ماهی نگیر واز هوادارا مایه نذار حنای شما برا هوادارا هیچ رنگی نداره خودت رو بیشتر از این کوچیک نکن قبل از دکتر طاهری خیلی ها اومدن پرسپولیس مدیریت کنن اما موفق نبودن اگه مدیریت پرسپولیس کاری نداره چرا مدیران قبلی موفق نبودن هواداران فرق بین شما که دنبال حاشیه سازی وضربه زدن به پرسپولیس هستین وپیشکسوت واقعی رو میدونه

    • سلیم

      با همه
      احترامی که برای بهروز رهبری فرد دارم لطفا .... برای پرسپولیس حاشیه درست نکن چطور خودتو شاگرد پروین میدونی

    • سی فرشاد

      جمع کن بساطتو..مثل اینکه حاشیه های خودت فراموش کردی...اتفاقاطاهری بهترین مدیرپرسپولیس ازاول تاالان بوده....

    • علیرضازمان

      ساکت شو چون بهت پست ندادند داری حسودی میکنی
      دم طاهری گرم یادت نرفته میخواستی بری استقلال
      دم طاهری گرم طارمی هم بیخودکرده دوروزه اومده تهران دم دراورده

    • بدون نام

      اصلا مهران مدیری اهل فوتبال نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج