adexo3
۵۷۱۵۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فکری: در حد توان باشگاه، بازیکن جذب می‌کنیم

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت که بازیکن تازه‌وارد این تیم، روز به روز عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم: محمود فکری درباره شرایط تیم نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط خوبی داریم. تمرینات‌مان را انجام می‌دهیم و خود را برای مسابقات لیگ دسته اول آماده می‌کنیم.

وی در خصوص پیروزی‌های تیمش در دیدارهای تدارکاتی مقابل تیم‌های لیگ برتری اظهار داشت: نتیجه در بازی‌های دوستانه اهمیتی ندارد و خودم دوست دارم در این دیدارها، ایرادهای ما مشخص شود. می‌خواهیم اعتمادبه‌نفس بازیکنان ما با مصاف با تیم‌های لیگ برتری بالا برود و تلاش می‌کنیم ضعف‌های خود را برای مسابقات رسمی برطرف کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه شرایط مالی باشگاه نفت در حد متوسط رو به بالاست، تصریح کرد: در حد توان مالی باشگاه، بازیکنان مورد نظر را جذب کردیم. شرایط مالی ما نه خیلی خوب است که بتوانیم ولخرجی کنیم و نه نامطلوب است. باشگاه تلاش می‌کند بتواند قراردادهای بازیکنان را بدون تأخیر و به طور کامل پرداخت کند. اگر با بازیکنان قراردادهای ۱۰۰ میلیونی ببندیم، اما نتوانیم پول آنها را به موقع پرداخت کنیم، هم کیفیت بازیکنان کاهش می‌یابد و هم باشگاه زیر سؤال می‌رود.

فکری درباره حضور میلاد میداودی در نفت مسجدسلیمان، با اشاره به اینکه این بازیکن با تأیید کادر فنی با باشگاه قرارداد بسته است، خاطرنشان کرد: میلاد با ما تمرین می‌کند و روزبه‌روز بهتر از گذشته می‌شود. البته او زمان بیشتری برای رسیدن به آمادگی نیاز دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تیم‌هایی در لیگ دسته اول فصل جاری مدعی صعود هستند، گفت: امسال بیش از ۱۰ باشگاه لیگ یکی، تیم‌های مدعی و خیلی خوبی بسته‌اند و بودجه قابل توجهی دارند. این تیم‌ها تمرینات خود را به موقع آغاز کرده‌اند و همه آنها می‌توانند مدعی صعود باشند. باید ببینیم کدام تیم می‌تواند خودش را به عنوان مدعی نگه دارد و تا آخر مسابقات، عملکرد خوبی داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج