اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۵۵۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دنيزلی جايگزين فاتح ‌‌تريم می‌شود

مصطفي دنيزلي سرمربي اسبق تيم‌هاي پرسپوليس و پاس در آستانه يك خوش‌شانسي بزرگ قرار گرفته است.

خبر ورزشی: مصطفي دنيزلي سرمربي اسبق تيم‌هاي پرسپوليس و پاس در آستانه يك خوش‌شانسي بزرگ قرار گرفته است.

جريان از اين قرار است كه فاتح تريم يكي از مربيان بزرگ فوتبال تركيه كه حتي در اروپا هم اسم و رسمي براي خود دست و پا كرده، به دليل نتايج نه‌چندان خوب چندان مورد توجه مسئولان فدراسيون تركيه نيست. از سوي ديگر وجود حاشيه‌اي كه شايد هيچ‌كس در ايران از آن خبر نداشته باشد، موجب شده تا مسئولان فدراسيون فوتبال تركيه به طور كلي قيد حضور فاتح ‌تريم را بزنند و دنبال مربي صاحب‌نام ديگري بروند. در اين بين مقامات رده بالاي فدراسيون فوتبال تركيه به سراغ يكي از چند مربي صاحب‌نام هموطن‌شان رفته‌اند و با مصطفي دنيزلي براي سپردن سكان سرمربيگري تيم ملي كشورشان مذاكره كرده‌اند.
در اين رابطه گفت‌وگوهايي در سه مرحله انجام شده كه نتايج مثبتي را هم در پي داشته است. اگر در چند روز آينده شنيديد دنيزلي سرمربي تيم‌ ملي تركيه شده، تعجب نكنيد. دنيزلي در آخرين مصاحبه اختصاصي خود به خبرورزشي گفته بود قطعاً مربيان باشگاه‌ها و ساير متقاضيان به‌موقع سراغ او مي‌روند. به نظر اين بار هم يكي از آن مواقعي است كه شانس در خانه دنيزلي را زده است. نكته آخر موضوعي كه خيلي در تركيه سر و صدا و مسئولان ترك را وادار كرده قيد همكاري با فاتح تريم را بزنند به نزاع و درگيري فاتح تريم در يكي از خيابان‌هاي شهر محل اقامتش با چند رهگذر مزاحم كه براي دختر و همسرش مزاحمت ايجاد كرده بودند، برمي‌گردد. اين نزاع و درگيري سر و صداي زيادي به راه انداخت و شايد تبعات و حواشي آن موضوع موجب شد تا فدراسيون فوتبال تركيه قيد تريم را بزند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج