اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۵۷۴۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

گل‌محمدی: شرایط ویژه ما را پرسپولیس ندارد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: به تراکتورسازی تعهد داده‌ام و تا زمانی که این باشگاه مرا بخواهد با تمام وجود در خدمت تراکتورسازی خواهم بود.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: به تراکتورسازی تعهد داده‌ام و تا زمانی که این باشگاه مرا بخواهد با تمام وجود در خدمت تراکتورسازی خواهم بود.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تراکتورسازی - پرسپولیس، اظهار داشت: این دیدار همیشه جذاب است. فکر می‌کنم به خاطر کیفیت بازیکنان دو تیم فردا شاهد یک بازی باکیفیت فنی بالا و تماشاگر‌پسند باشیم.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت تیمش بد نیست، خاطر نشان کرد: ما در خط دفاعی مشکل داریم، اما از وجود بازیکنان جایگزین بهره می‌بریم. ما تغییراتی نسبت به شروع فصل ایجاد کردیم. خوشبختانه بازیکنانم انگیزه نشان دادند. آنها در عین شایستگی در هفته اول پیروز نشدند. بازیکنانم از لحاظ روحی تحت فشار بودند. این هفته سعی کردیم از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کنیم و تمرینات منظمی داشته باشیم. این آمادگی را داریم که مقابل قهرمان فصل گذشته خوب بازی کنیم. با توجه به اینکه پرسپولیس هم تیم خودش را تقویت کرده و تیم بهتری شده، اما چیزی که ما داریم که ویژه هم است، حضور هواداران است که آنها نمی‌توانند از حضور یار دوازدهم‌شان بهره ببرند. هواداران می‌توانند دلگرمی ما باشند. امیدوارم آنها به ورزشگاه بیایند. امیدوارم بازیکنانم هم بازی خوبی ارائه بدهند و شرمنده هواداران نشویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به غیبت سینا عشوری مقابل پرسپولیس، خاطرنشان کرد: متأسفانه سینا عشوری هفته گذشته مصدوم شد، اما از هفته بعد می‌توانیم از او استفاده کنیم. در این مدت بازیکنان جوانی به ما اضافه شدند. کمبود تجربه ما را در هفته گذشته کمی اذیت کرد، اما ما هم باید به این جوانان اعتماد کنیم و به آنها فرصت بدهیم. بازیکنانم هم باید از این شرایط استفاده کنند و لیاقت نشان بدهند و تلاش کنند. تلفیق ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه نیاز به زمان دارد تا هماهنگ شود و بازیکنان از یکدیگر شناخت پیدا کنند. ما در نیم‌فصل اول کار سختی برای‌ خودمان پیش‌بینی کرده‌ایم. ما مشکلاتی خواهیم داشت، اما مطمئنم این بازیکنان جوان که باتجربه‌تر هم می‌شوند، در ادامه شکل خودشان را پیدا می‌کنند. این شرایط سخت برای ما ماندنی نیست و زمان آن می‌رسد که تیم‌مان را تقویب کنیم و از بازیکنان دیگر هم بهره ببریم. راهی که در پیش گرفتیم، راه درستی است، اما باید صبر و حوصله بیشتری داشته باشیم که این راه را ادامه بدهیم.

گل‌محمدی با اشاره به حضور هواداران تراکتورسازی در دیدار فردای تیم‌شان، گفت: فردا شرایط ویژه‌ای داریم و پرسپولیس از آن بهره نمی‌برد، آنهم چیزی نیست جز حضور هواداران. وقتی با بازیکنان حرف می‌زنم، یکی از دلخوشی‌های‌شان که امیدوارکننده است، هواداران هستند. چیزی که بازیکنان هم به من می‌گویند، این است که خود تماشاگران می‌توانند نتیجه را تغییر بدهند. هواداران باید امیدوار باشند. من این قول را می‌دهم که من، کادر فنی‌ام و همه کسانی که در تیم حضور دارند، تلاش می‌کنند که تراکتورسازی نتیجه بگیرد. خدا هم کمک می‌کند که شرمنده هواداران نشویم.

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا فردا می‌توانید پرسپولیس را شکست بدهید، گفت: ما تمرین کردیم و فردا باید ببینیم چطور می‌شود و شرایط به چه شکلی پیش می‌رود. تیم حریف تمرین کرده و آماده است. خودم امیدوارم فردا بازی خوبی ارائه بدهیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد دغدغه‌هایش در این تیم، گفت: چیزی که ما را خیلی اذیت کرد، مصدومیت هادی محمدی بود. ما در پست دفاع وسط کمبود بازیکن داشتیم. آغاسی را هم قبل از محمدی از دست داده بودیم. با نبودن این دو بازیکنان واقعاً کارمان در دفاع سخت‌ شد، اما بدن‌سازی خوبی داشتیم و از لحاظ تاکتیکی هم به هماهنگی خوبی دست پیدا کردیم.

گل‌محمدی در خصوص مشکل دروازه‌بانی تراکتورسازی عنوان کرد: تراکتورسازی دروازه‌بان جوانی دارد که نیازمند حمایت است و ما هم باید به او اعتماد کنیم که اعتماد را نیز به این دروازه‌بان داریم. امیدوارم گروسیان هم بتواند فصل خیلی خوبی را سپری کند. فرصت خوبی برای او وجود دارد تا خود را به‌عنوان یک دروازه‌بان درجه یک معرفی کند. این دروازه‌بان نیز فرصت خوبی دارد تا اشتباه خود در دیدار مقابل استقلال خوزستان را جبران کند. باید به این جوانان اعتماد کرد و ما نیز از این اعتماد نمی‌ترسیم و تا آخر پای او ایستاده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که تراکتورسازی از لحاظ روحی توانایی این را خواهد داشت تا پس از دو سه باخت وارد بحران نشود، گفت: شرایط ما در حال حاضر هم سخت است ولی نمی‌توانیم کار را راحت بگیریم و ادامه ندهیم. آمده‌ایم که کار کنیم و این شرایط سخت نیز با کار کردن و انگیزه زیاد قابل حل شدن است. باید تمرکز داشته باشیم و با انرژی به کار خود ادامه دهیم و از چیزی نترسیم و راه خود را طی کنیم.

وی در واکنش به حمایت پیشکسوتان باشگاه تراکتورسازی و اینکه او را صاحب دل شیر برای قبول هدایت تراکتورسازی دانستند، گفت: من از آنها تشکر می‌کنم و خوشحال هستم در جمعی فعالیت می‌کنم که قدر زحمات را می‌دانند. مطمئن باشید تا لحظه آخری که در تراکتورسازی کار می‌کنم با تمام وجود در خدمت این تیم خواهم بود و مطمئنم روزهای خوب این باشگاه به زودی فرا خواهد رسید. فقط باید در این راه رسانه‌ها و هواداران تراکتورسازی نیز تیم ما را حمایت کنند تا بازیکنان جوان این باشگاه به روزهای خوب برسند و مایه افتخار هواداران باشند.

وی در خصوص اینکه در دیدار فردا مقابل پرسپولیس به دنبال تساوی خواهد بود یا برای پیروزی به میدان خواهد رفت، اظهار داشت: در همه بازی‌ها چیزی که برای من مهم است ابتدا گل نخوردن است و تلاش می‌کنم سیستم دفاعی خوبی داشته باشیم. با توجه به حضور بازیکنان خلاق و خوبی که در جلوی زمین داریم توانایی خلق موقعیت گلزنی را داریم، اما همان‌طور که گفتم آن چیزی که مهم است تمرکز در خط دفاعی و اشتباهات فردی کم است. ما باید اشتباهات فردی نداشته باشیم و بیشتر روی این موضوع متمرکز باشیم که ابتدا گل نخوریم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در خصوص شایعه قطع همکاری او با باشگاه تراکتورسازی یادآور شد: چنین مسئله‌ای نبوده است و من برای اولین بار این موضوع را می‌شنوم. در هفته گذشته یک دوره کلاس حرفه‌ای مربیگری در حال برگزاری بود که باید در آن شرکت می‌کردم و هنوز هم این دوره ادامه دارد. عدم حضور من در این کلاس باعث می‌شد در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نتوانم تراکتورسازی را همراهی کنم. ضمن اینکه این دوره به خود من نیز کمک می‌کرد. این کلا‌س‌ها تا یکشنبه ادامه دارد و من نیز فقط در هفته گذشته در دو روز اول تمرینات حضور نداشتم و یک روز از این دو روز به تمرینات ریکاوری اختصاص داشت و یک روز نیز تمرینات ما تعطیل بود. اما آنچه که مهم بود در تمرینات اصلی تیم حضور داشتم و بعد از دیدار مقابل پرسپولیس نیز دوباره به این دوره باز خواهم گشت. تراکتورسازی دشمنانی دارد که نمی‌خواهند این باشگاه موفق شود. من ضمن احترام به آنها مطمئنم با تلاش و سختکوشی می‌توانیم جواب آنها را بدهیم. به تراکتورسازی تعهد داده‌ام و تا آخرین لحظه می‌ایستم و تا زمانی که این باشگاه من را بخواهد با تمام وجود در خدمت تراکتورسازی خواهم بود.

گل‌محمدی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا فردا احتمال دارد که از محمد ایران‌پوریان در پست دفاع وسط استفاده کنید، تصریح کرد: آقای ایران‌پوریان یکی از گزینه‌های ماست، اما باید صبر کنیم تا ببینیم فردا شرایط به چه شکلی خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      آقا یحیی گل مطمئن باشید تا آخرش از شما حمایت خواهیم کرد و فرزین گروسیان هم نور چشم ماست ، چشم حمایتش می کنیم
      یاشاسین آزربایجان یاشاسین ترک میلتی یاشاسین تراختور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج