adexo3
۵۷۷۲۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ربیع خواه، از ترکیب اصلی تا نیمکت

حدود ۱۴ ماه پیش وقتی محسن ربیع‌خواه به پرسپولیس آمد هیچ‌کس تصور نمی‌کرد او در ترکیب اصلی بازی کند اما مصدومیت آرام طبع و رفتن محمد انصاری به دفاع میانی باعث شد تا شماره ۱۸ گمنام، مدافع چپ فیکس سرخ‌ها باشد.

ایران ورزشی: حدود ۱۴ ماه پیش وقتی محسن ربیع‌خواه به پرسپولیس آمد هیچ‌کس تصور نمی‌کرد او در ترکیب اصلی بازی کند اما مصدومیت آرام طبع و رفتن محمد انصاری به دفاع میانی باعث شد تا شماره ۱۸ گمنام، مدافع چپ فیکس سرخ‌ها باشد. ربیع‌خواه با تمام انتقادهایی که به سبک بازی‌اش بود اعتماد برانکو را جلب کرد. او در اواخر فصل گذشته و ابتدای این فصل در پست اصلی خودش یعنی هافبک دفاعی به باز‌ی گرفته شد که بد هم کار نکرد. هر چند قابل پیش بینی بود که مقابل خط هافبک تراکتورسازی کم بیاورد و به همین خاطر کامیابی نیا به کمکش رفت اما به‌عنوان یک ذخیره مناسب می‌تواند نیمکت پرسپولیس را پر و پیمان کند.
البته با بازگشت نوراللهی شرایط برای او سخت خواهد شد چرا که گزینه سوم هافبک دفاعی می‌شود و از آنجایی که مصلح و شجاع هم به خط دفاعی اضافه شده‌اند شانس زیادی برای بازی کردن در خط دفاع ندارد مگر در موارد خاص. با این حساب از این هفته ربیع‌خواه تبدیل به نیمکت‌نشین صرف در بازی‌های پرسپولیس خواهد شد؛ اتفاقی که با وجود کم نام و نشان بودن او اصلا به آن عادت نداریم و او روی نیمکت کاملا غریبه خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج