adexo3
۵۷۷۰۸۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو: رکوردها برای من نیست، بازیکنان سهم دارند

سرمربی کروات سرخپوشان در حاشیه تمرین امروز این تیم در خصوص مسائل مربوط به شرایط پرسپولیس به صحبت پرداخت.

ورزش سه: برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات سرخپوشان در اولین تمرین این تیم بعد از پیروزی مقابل تراکتورسازی در خصوص مسائل مربوط به این تیم به صحبت پرداخت.

برانکو با اشاره به پیروزی در تبریز مقابل شاگردان یحیی گل محمدی گفت: بازی با تراکتور اولین دربی بزرگ ما بود. می‌دانستیم بازی سختی در انتظارمان است. بازی پرهیجانی بود. بازیکنان اراده و ثبات خود را نشان دادند و اشتباه شجاع هم هیچ خللی به تیم وارد نکرد. همه به خوبی بازی کردند و با عشق بردیم. تراکتورسازی هم در این بازی نمایش خوبی داشت و دو موقعیت خطرناک در وقت اضافه ایجاد کردند. آنها در مجموع تیم خوبی هستند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص حضور در موسسه کودکان بی‌سرپرست اینطور توضیح داد: به دعوت یک روحانی خوش‌اخلاق که او را بابا مجید صدا می‌کنند به این مؤسسه رفته بودیم. آنها انسان‌های بسیار شریفی هستند و تمام تلاش خود را برای نگهداری از آن بچه‌ها انجام می‌دهند و همه چیز خود را وقف این کودکان کرده‌اند.

وی در واکنش به این سوال که آیا پرونده مانوئل ژوزه روی عملکرد آنها تاثیرگذار است یا خیر گفت: اینها را از من نپرسید. من برانکو ایوانکوویچ هستم.

برانکو با اعلام اینکه در انتظار نفت متفاوتی نسبت به بازی سوپرکاپ هستند گفت: آنها خیلی تغییر کردند. درخشان و خورشیدی تیم خوبی را تشکیل دادند و استارت خوبشان را در دو بازی اخیر نشان دادند. ما به گذشته فکر نمی‌کنیم و بازی جدید و متفاوتی پیش‌روی‌مان است.

وی در واکنش به اینکه چرا در نشست خبری بعد از جدال با تراکتور از خبرنگاران تبریزی ناراحت شده بود گفت: آنها سمپادها و هواداران تراکتورسازی هستند و دوست دارند تیم‌شان مقابل پرسپولیس برنده شود. خیلی منفی نگاه نمی‌کنم. فضا خوب بود و بیش از 50 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بود. همه جای دنیا بعضا این موارد پیش می‌آید.

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بازیکنان این تیم گفت: فرشاد احمدزاده، ماهینی و ربیع‌خواه مختصر مصدومیتی دارند و باید ببینیم در ۲ روز آینده چه اتفاقی می‌افتد. ترسم این است که ربیع‌خواه نرسد. خوشبختانه سیدجلال حسینی هم صد در صد تمرین می‌کند. احمدزاده نیز یک ضربه کوچک دیگر است.

وی در مورد اینکه شما در 66 بازی 136 امتیاز گرفته‌اید و نظرتان در مورد این آمار چیست، گفت: باید اعتراف کنم که خیلی حساب نمی‌کنم. هدف اصلی من و تیم برد هر چه بیشتر است اما خوشحالم که کار مثبتی انجام دادیم و بیش از 80 درصد از امتیازات را گرفته‌ایم.

برانکو در مورد اینکه طلسم نبردن یحیی گل‌محمدی را شکستید، گفت: من که مقابل آنها بازی نمی‌کنم. در واقع بازیکنان پیروز شدند و آنها بیشترین سهم را دارند.

وی در پایان در واکنش به این موضوع که شما همه هدف‌ها را شکسته‌اید و آیا می‌توانید منصوریان را ببرید، گفت: یواش یواش.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباسی

      مثلا کدوماشون همشون که قیافه هاشون روستائی. اون از شجاع اون از احمدزاده اون از طارمی که میگن اون کت شلواره. را که یادتون است گذاشته برا عروسی داداشش

    • بدون نام

      اگه همین روستای نبود که تو بچه شهری از گشنگی مرده بودی اواره فلک زده...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج