adexo3
۵۷۷۳۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انصاری فرد در مسیر بازگشت به پانیونیوس

نیمکت نشینی های متوالی مهاجم ایرانی المپیاکوس در پلی آف لیگ قهرمانان به شایعات اخیر در ارتباط با خروج او از فهرست این تیم دامن زد.

ورزش سه: کریم انصاری فرد ملی پوش ایرانی المپیاکوس تنها نیم فصل بعد از پوشیدن پیراهن قهرمان یونان در مسیر جدایی از این باشگاه سرشناس قرار گرفته تا جایی که دقایقی قبل خبرگزاری معتبر SDNA یونان از استارت بازگشت این مهاجم گلزن به باشگاه قبلی خبر داد و نوشت سران پانیونیوس مذاکرات برای قرض گرفتن ستاره سابق خود را آغاز کرده اند.

به نوشته سایت SDNA یونان سران باشگاه پانیونیوس بعد از حذف از پلی آف یورولیگ بار دیگر به این فکر افتاده اند برای برطرف کردن ضعف گلزنی خود کریم انصاری فرد را این بار به صورت قرضی از المپیاکوس به جمع بازیکنان خود بازگردانند، پروسه ای که گریگوری سرمربی این تیم نیز علاقه خاصی به آن نشان داده است.


انصاری فرد در مسیر بازگشت به پانیونیوس

پانیونیوس که در حال حاضر مسعود شجاعی و احسان حاج صفی را در اختیار دارد قصد دارد با بازگرداندن کریم انصاری فرد مثلث ایرانی ها را در فصل پیش روی لیگ یونان به میدان بفرستد نکته ای که سایت SDNA نیز به آن اشاره و نوشت:« با توجه به این که انصاری فرد دوست ندارد در سال منتهی به جام جهانی 2018 با نیمکت نشینی در المپیاکوس فرصت حضور در ترکیب تیم ملی ایران را از دست بدهد بعد از بی میلی بسنیک هسی سرمربی آلبانیایی المپیاکوس به استفاده از او در ترکیب 11 نفره تصمیم به بازگشت قرضی به پانیونیوس گرفته است».

حضور این مهاجم ایرانی در بازی پانیونیوس و نماینده رژیم اشغالگر قدس در ورزشگاه آسمرینا آتن نیز مزید بر علت شد تا رسانه های یونان از جمله خبرگزاری SDNA به ماجرای بازگشت قطعی ستاره ایرانی به تیم سابق دامن بزنند، جایی که انصاری فرد از محبوبیت خاصی نزد طرفداران پانیونیوس برخوردار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج