۵۷۷۹۳۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ستاره هایی که می سوزند

به جرات مي‌توان گفت منصوريان يكي از پرمهره‌ترين استقلال هاي تاريخ ليگ برتر را در اختيار دارد و شايد همين مساله حواشي فراواني را براي اين مربي جوان به وجود آورد.

روزنامه هفت صبح: به جرات مي‌توان گفت منصوريان يكي از پرمهره‌ترين استقلال هاي تاريخ ليگ برتر را در اختيار دارد و شايد همين مساله حواشي فراواني را براي اين مربي جوان به وجود آورد. در همين هفته دوم منصوريان مجبور شد حسن بيت‌سعيد و سجاد شهباززاده را روي نيمكت بگذارد و از بين آنها فقط يكي را به عنوان بازيكن ذخيره به ميدان بفرستد. اين در حالي است كه لئوناردو پادواني، اميد ابراهيمي، فرشيد باقري و فرشيد اسماعيلي، اين روزها به دليل مصدوميت از تركيب استقلال دور مانده‌اند تا كمي دست منصوريان براي انتخاب تركيب اصلي باز باشد. با توجه به شرايط موجود پيش‌بيني مي‌شود امسال هم چند بازيكن استقلال از تركيب بيرون بمانند! اين فشردگي حتي ممكن است روند جوانگرايي منصوريان در استقلال را هم از بين ببرد و انتقادات از او را افزايش دهد.

حسینی و کابوس پادو

منصوريان ثابت كرده اعتقاد خاصي به پادواني دارد. اين مدافع برزيلي در نفت‌تهران شاگرد منصوريان بوده و همراه اين مربي به استقلال آمده است. از همين‌رو پيش‌بيني مي‌شود با بازگشت پادواني، مجيد حسيني به نيمكت منتقل شود و مدافع برزيلي در كنار پژمان منتظري در تركيب اصلي قرار بگيرد. پادواني اين روزها به دليل مصدوميت به صورت انفرادي تمرين مي‌كند و خيلي بعيد است تا دو هفته ديگر شانس حضور در تركيب استقلال را پيدا كند.

آقاي پديده

پيش از شروع ليگ حرف‌و‌حديث‌هاي زيادي در مورد آينده روزبه چشمي به گوش مي‌رسيد. شايعه شده بود اين هافبك دفاعي پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدوميتش، كيفيت گذشته‌اش را از دست داده و گزينه ايده‌آلي براي منصوريان نيست. با اين وجود چشمي بازگشتي قابل‌قبول به تركيب استقلال داشته و توانسته بازي‌هاي خوبي مقابل نفت‌آبادان و استقلال‌خوزستان انجام دهد. از همين‌رو پيش‌بيني مي‌شود با بازگشت اميد ابراهيمي از مصدوميت، اميد نورافكن گزينه اول منصوريان براي خروج از تركيب اصلي باشد. ابراهيمي تا هفته ششم نمي‌تواند براي استقلال بازي كند و اين بهترين خبر براي نورافكن خواهد بود. البته بازيكني مثل مهدي قائدي هم جايگاه اميد نورافكن را تهديد مي‌كند، بازيكني در بازي با استقلال جاي يكي از هافبك‌هاي دفاعي تيم منصوريان به ميدان آمد.

هافبك‌هاي اسمي

با درخشش مهدي قائدي در پست وينگر چپ، پيش‌بيني مي‌شود اين بازيكن در آينده‌اي نزديك يكي از گزينه‌هاي اصلي منصوريان براي بازي در تركيب اصلي باشد. به اين ترتيب حسن بيت‌سعيد كه يكي از خريد‌هاي بزرگ منصوريان بوده و پيراهن شماره هفت را مي‌پوشد، بايد تلاشش را چند برابر كند تا به نيمكت پيچ نشود. جدا از بيت‌سعيد، جابر انصاري و داريوش شجاعيان هم گزينه‌هاي منصوريان براي بازي در پست وينگر چپ هستند كه هيچ بعيد نيست در رقابت با قائدي كم بياروند. البته اين دو بازيكن توانايي بازي در جناح راست را هم دارند و بايد در آن پست هم با خسرو حيدري رقابت كنند. اين در حالي است كه شجاعيان خودش به عنوان هافبك بازيساز به استقلال آمده و براي بازي در پست تخصصي‌اش تا اينجا رقابت را به جباري و جپاروف باخته است. همين داستان نشان مي‌دهد جابر انصاري، حسن بيت‌سعيد و داريوش شجاعيان، براي فرار از سرنوشت فصل گذشته بختيار بايد تلاش فراواني بكنند. در اين ميان از كنار نام فرشيد اسماعيلي و فرشيد باقري هم نمي‌توان به راحتي عبور كرد، هافبك‌هايي كه اين روزها به دليل مصدوميت با استقلال تمرين نمي‌كنند و كار سختي براي بازگشت به تركيب اصلي دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روزبه

      با این تعدد بازیکن های موثر و مدعی ای که ما امسال داریم ٬آقای منصوریان برای چینش ترکیب و سه تعویض حین بازی باید نهایت دقت رو داشته باشه .ولی ای کاش جانواریو رو میشد نگه داشت و برای دفاع های کناری مخصوصا دفاع راست ٬مدافع رونده همانند رضاییان جذب کرد ٬ کاش برای خط حمله هم از بین منشا و ساسان انصاری یکی شون رومیگرفتیم٬ با همین تیم هم من دلم روشنه فقط کافیه استقلال بازی زیبا و تیمی به نمایش بذاره ٬خلاقیت های فردی بازیکن ها حاصل به نتیجه هم میشه اگه دو سه برد پشت هم بیاریم هیچ تیمی حریفمون نمیشه٬به هرحال امیدوارم زودتر نتیجه بگیریم و به صدر برسیم که این فصل هوادارا کم طاقتن ٬وگرنه مجبوریم با افسوس بیان کنیم که ؛
      ای کاش اول یه سرمربی خوب خارجی میاوردیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج