اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۸۲۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

براتچی: امیدوارم مسابقات رم را از دست ندهم

پریسا براتچی تنها نماینده ایران در رقابت‌های مرحله چهارم جام جهانی آلمان به دلیل سقوط از پله مصدوم شد.

خبرگزاری ایسنا: پریسا براتچی تنها نماینده ایران در رقابت‌های مرحله چهارم جام جهانی آلمان به دلیل سقوط از پله مصدوم شد. او پس از از دست دادن رقابت‌های تیروکمان آلمان، گفت: امیدوارم شرایط آسیب‌دیدگی‌ام به حدی نباشد که مسابقات رم ایتالیا را از دست بدهم.
پریسا براتچی اظهار کرد: روز گذشته بعد از پایان تمریناتم در زنجان و بازگشت به خانه متاسفانه از پله منزل‌مان سقوط کردم و به دلیل پیچ خوردگی پایم، مچ دستم آسیب دید که بعد از انجام MRI پزشکان احتمال در رفتگی مچ دستم را به من گفتند و اعلام کردند تا ۱۵ روز باید آتل ببندم تا مشکلی پیش نیاید.

وی گفت: اصلا باورم نمی‌شد که مرحله چهارم رقابت‌های تیر و کمان جام جهانی آلمان را به همین راحتی از دست بدهم. من خود را برای افزایش امتیازاتم در مرحله چهارم رقابت‌های جام جهانی آلمان آماده کرده بودم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودم تا بتوانم به فینال فینالیست‌های جام جهانی راه پیدا کنم اما متاسفانه مچ دستم آسیب دید و پزشکان اعلام کردند که باید دستم را آتل ببندم تا مشکلی حادتر از این پیش نیاید. البته در حال حاضر در رنکینگ جام جهانی در جایگاه ششم قرار دارم و اگر در رقابت‌های جام جهانی آلمان رقابت بین نفرات اول برگزار شود و من بتوانم جایگاه ششم خود را حفظ کنم در جمع هشت کماندار برتر می‌توانم به فینال فینالیست‌ها راه پیدا کنم. دعا می‌کنم که این رقابت‌ها تنها بین نفرات اول برگزار شود.

براتچی اظهار کرد: من در آستانه اعزام به رقابت‌های جام جهانی آلمان بودم که این اتفاق افتاد و واقعا تصور نمی‌کردم که چنین اتفاقی آن هم درست در آستانه اعزام برایم رخ دهد. از روز گذشته که این اتفاق برایم افتاده است مرتب خود را سرزنش می‌کنم و می‌گویم شاید حکمتی بوده که چنین اتفاقی آن هم درست در آستانه اعزام برای من رخ داده است.

وی پیرامون این پرسش که آیا احتمال حضور شما در رقابت‌های کاپ آسیا و جهانی مکزیک وجود دارد یا خیر؟ گفت: مطمئن باشید بعد از انجام MRI دیگر و با کارهای فیزیوتراپی سعی خواهم کرد هم خود را به مرحله نهایی جام جهانی که هشت نفر برتر در آن راه پیدا می‌کنند و در رم ایتالیا برگزار می‌شود شرکت کنم و هم در مسابقات کاپ آسیا و جهانی مکزیک حضور پیدا کنم. من تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا در رقابت‌های آینده به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنم.

براتچی در پایان گفت: تنها آرزویم این است که بتوانم به فینال فینالیست‌ها راه پیدا کنم و در رقابت‌های ایتالیا بتوانم در جمع هشت کماندار برتر به بهترین نتایج دست یابم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج