اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۸۴۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

والورده: نیمار مهره فوق‌العاده‌ای برای بارسلونا بود

سرمربی آبی‌واناری‌ها از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر چاپه‌کوئنسه بزریل تمجید کرد.

خبرگزاری تسنیم: ارنستو والورده که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) با پیروزی ۵ بر صفر مقابل میهمان خود چاپه‌کوئنسه برزیل در ورزشگاه نوکمپ فاتح جام خوان گامپر شد، در مورد عملکرد شاگردانش در این بازی گفت: این آخرین بازی آماده‌سازی ما پیش از آغاز فصل جدید و رقابت برای کسب عناوین قهرمانی بود که با روحیه جنگندگی در آن ظاهر شدیم. از عملکرد بازیکنانم در این دیدار رضایت دارم، هرچند در مقاطعی از این بازی سرعت لازم را نداشتیم.

وی در مورد مهاجم ۲۳ ساله خود که گل اول تیمش را در این بازی زد و با شروع نیمه دوم جای خود را به دنیس سوارس داد، اظهار داشت: جرارد دئولوفئو در بازی قبلی ۲۰ دقیقه برای بارسا به میدان رفت و امروز هم یک نیمه در زمین بود. او بازیکنی تند و سریعی است و در این بازی ترجیح دادم که از ابتدا و تنها ۴۵ دقیقه بازی کند.

سرمربی آبی‌واناری‌ها در واکنش به شایعاتی مبنی بر تلاش بارسلونا برای جذب فیلیپه کوتینیو و عثمان دمبله تأکید کرد: من تنها چند گزینه خیلی خوب مدنظر دارم و باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد. ما می‌دانیم که باشگاه‌های دیگر هم در این بازار محدود در تلاش هستند و ممکن است اوضاع تغییر کند. به هر حال من روی بازیکنانی که دارم، تمرکز دارم.

والورده در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد جدایی نیمار از بارسونا که با پرداخته شدن رقم فسخ قرارداد ۲۲۲ میلیون یورویی‌اش از سوی پاری‌سن‌ژرمن به این تیم فرانسوی ملحق شد، گفت: نیمار بازیکن فوق‌العاده‌ای برای بارسلونا بوده است، اما او دیگر بازیکن ما نیست. ما باید به جلو نگاه کنیم و علاقه‌ای ندارم به عقب برگردم. باید به بازیکنانی که در اختیار داریم توجه کنیم و با حل مشکلات‌مان در بازی‌های خود به پیروزی برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج