اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۸۸۲۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پروين: پرسپوليس اصلاً نبايد نفت را آسون بگيره

تحت هر شرايطي نظرات كارشناسي‌اش قابل قبول است و به دل همه مي‌نشيند.

خبر ورزشی: تحت هر شرايطي نظرات كارشناسي‌اش قابل قبول است و به دل همه مي‌نشيند. با مرد چشم‌تيله‌اي فوتبال ايران حرف زديم. علي‌آقا اين بار كمي محتاطانه به اظهار نظر پرداخت و با خبرورزشي گپ‌و‌گفتي خواندني داشت.

* پرسپوليس را در اين دو هفته چطور ديديد؟

پرسپوليس خيلي خوب بوده و ليگ را عالي شروع كرده كه نتيجه‌اش هم كسب ۶ امتياز از ۲ بازي اول بود. اين شروع پرقدرت قوت قلب خيلي خوبي براي همه طرفداران و خود ما محسوب مي‌شود اما از الان نمي‌توان حرفي از آينده زد.

* به گواه بعضي‌ها، پرسپوليس ليگ هفدهم برخلاف فصل قبل تيمش را بهتر بسته.

به نكته خوبي اشاره كرديد. پرسپوليس فصل قبل واقعاً روي نيمكتش بازيكن شش‌دانگ نداشت كه يكي از مشكلات اصلي‌اش بود و اين فصل با برطرف كردن آن شرايطش خيلي خوب شده اما فعلاً مشكل مالي كمي بچه‌هاي پرسپوليس را اذيت مي‌كند.

* شجاع‌ خليل‌زاده در حملات تيمش خصوصاً ضربات ايستگاهي ضربه سر و حتي گل مي‌زند اما در گل زده تراكتور مقصر بود با اين وجود فكر نمي‌كنيد سيدجلال بايد برگردد؟!

ببين آقاي قراگزلو از اون سؤالاي پيچوندني از ما نپرس! مدافعان پرسپوليس همگي خوب هستند و سيدجلال هم حتماً مشكل داشته كه برانكو در دو هفته اول از او استفاده نكرده است. هم شجاع و هم سيدجلال خوبند ولي در مورد بازي كردنشان فقط اين برانكو است كه تصميم نهايي را مي‌گيرد.

* پرسپوليس مي‌تواند از پس نفت برآيد؟

حميد درخشان با وجود مشكلات زيادي كه در نفت داشت در دو هفته اول نتايج خوب و قابل قبولي كسب كرد. پرسپوليس هم بازي حساسي پيش رو دارد و به نظرم اصلاً نبايد اين تيم را دست‌كم بگيرد. نفت مشكلات زيادي دارد اما به قول ما فوتبالي‌ها مقابل پرسپوليس، «كت‌بسته» نخواهد بود.

* آخرين سؤال‌مان در مورد بازي تيم ملي با كره جنوبي است و اينكه چه شرايطي را براي تيم ملي كشورمان در جام جهاني روسيه پيش‌بيني مي‌كنيد؟

بازي ايران و كره كه هميشه سخت و حساس بوده اما از آنجا كه تيم ما صعود كرده بدون بار رواني مقابل كره بازي مي‌كند كه اين مسئله خيلي به تيم ملي ما كمك خواهد كرد. دغدغه‌ اصلي من و مردم به حضورمان در جام جهاني باز مي‌گردد. دل ما نبايد فقط به اين خوش‌ باشد كه به جام جهاني رفته‌ايم بلكه بايد تمام نيرو‌ي‌مان را صرف حضور پرقدرت در جام جهاني كنيم. من فكر مي‌كنم هر چه به جام جهاني رفتيم و چهارم شديم بس است اين‌بار بايد از گروه‌مان صعود كنيم و حداقل يك پله از رده چهارمي بالاتر برويم. مطمئناً اين‌طوري جام جهاني روسيه هم براي مردم ما حال و هواي بهتري خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج