۵۸۰۲۵۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

عبدی: در پرسپولیس باند بازی وجود ندارد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید این تیم هنوز به آمادگی فصل قبل نرسیده و منشا نیز باید به مرور زمان با سایر بازیکنان همراه شود.

ایسنا: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید این تیم هنوز به آمادگی فصل قبل نرسیده و منشا نیز باید به مرور زمان با سایر بازیکنان همراه شود.

حسین عبدی درباره پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل نفت تهران اظهار کرد: در نیمه اول دو تیم استرس داشتند. استرس گل زدن در پرسپولیسی‌ها و استرس گل نزدن در شاگردان درخشان باعث شد نیمه اول گلی را به همراه نداشته باشد. پرسپولیس دوست داشت هرچه زودتر به گل برسد و این کار را به وسیله‌ی توپ‌های بلند انجام می داد.

او ادامه داد: نفت هم خیلی خوب مقاومت کرد اما گل زودهنگام طارمی در نیمه دوم رنگ و بوی بازی را عوض کرد و آن‌ها توانستند به راحتی گل‌های دوم و سوم را نیز به ثمر برسانند. البته دارایی حمید درخشان هم همین بود و آن‌ها نسبت به سوپرجام پیشرفت خوبی کرده بودند.

هافبک سابق پرسپولیس درباره گل‌های نخست طارمی در فصل جدید تصریح کرد: در اوایل حضور این مهاجم در پرسپولیس من مربی‌اش بودم. او بازیکنی است که دوست دارد مشکلاتش را خودش حل کند و یکی از دلایلی که به خوبی برای خود نیز موقعیت‌سازی می کند همین است. طارمی و علیپور بیشترین تعقیبات موفق را در نیمه‌های زمین حریف دارند که این خود قابلیت آن‌ها است.

عبدی درباره نیمکت‌نشینی منشا در هفته سوم و هم‌چنین شایعه پاس ندادن بازیکن پرسپولیس به این مهاجم نیجریه‌ای گفت: علیپور و طارمی دو سال است که در کنار هم بازی می‌کنند و به آمادگی و هماهنگی خوبی رسیده‌اند. منشا نیز طول می‌کشد که با بازیکنانی هماهنگ شود که سه فصل است در کنار هم توپ می‌زنند. در پرسپولیس پاس ندادن و باند بازی وجود ندارد و بازیکنان به علت احساس راحتی پاسکاری های خود را با هم‌تیم‌های سابق خود انجام می دهند.

او درباره نوع و تفاوت بازی احمدزاده و سیامک نعمتی تصریح کرد: فرشاد بازیکن بسیار خوش تکنیک و باهوشی است و نباید از قابلیت‌های او به راحتی عبور کرد. این که بخواهیم برای هربازیکنی جانشین بیاوریم کار درستی نیست. بازیکن نباید بی‌خود و بی‌جهت کنار گذاشته شود البته باید بگویم که نعمتی نیز خودش را اثبات کرده و می‌تواند لباس سرخپوشان را به تن کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان درباره دیدار این تیم مقابل الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: پرسپولیس هنوز به آمادگی سال گذشته نرسیده است. درست است که توانسته‌اند ۹ امتیاز موجود را کسب کنند ولی بازی‌های این تیم با افت و خیزهایی همراه بوده که به مرور زمان این‌ها حل خواهد شد و پرسپولیس می تواند مقابل الاهلی موفق شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابو عمار

      تو نظر نده که تخم گدایی. از مردم را تو در پرسپولیس کاشتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج